Crazy hatparty! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Crazy hatparty! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Crazy hatparty!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

23 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Gister heb ik geen verhaaltje geschreven omdat ik de hele dag ziek ben geweest. Was uitgedroogd en daardoor werd ik misselijk, slap en had ik hoofdpijn. Hele dag niet zoveel gedaan en gelukkig goed verzorgd door Ric en Julianne. Vanochtend werd ik wakker en een aantal minuten later kwam Julianne me een kopje thee en wat biscuitjes brengen. Zij gingen met de kinderen naar zwemles en ik ging even mijn kamer opruimen en bed verschonen enzo om de ziektekiemen uit mijn kamer te halen. Aangezien ik toch bezig was heb ik gelijk de rest van het huis gedaan. Had gister amper gegeten dus had vandaag de hele dag door trek. Ric is vandaag alvast naar Singapore gevlogen om een appartement te zoeken en nog een aantal andere dingen te regelen. Wij zijn meegegaan naar het vliegveld om hem uit te zwaaien. Omdat Ric en Julianne lid zijn van de Quantasclub mochten we een speciale lounch binnen waar je allemaal gratis eten en drinken kon krijgen. Heb ik lekker gebruik van gemaakt natuurlijk. Nadat we Ric hadden uitgezwaaid hebben we de kinderen nog even laten spelen op een indoorspeeltuin op het vliegveld en zijn we terug naar huis gereden. Daar heeft iedereen even gerelaxed en aan het begin van de avond zijn we ons klaar gaan maken voor de hatparty. Een hoedenfeest omdat de neef van Julianne 40 is geworden. Ik zag er belachelijk uit met een roze hoed op mijn hoofd en Mel noemt me nu Bea.. Het feest begon een beetje saai en ik zat me echt te bedenken waar ik nu weer was beland. Na een tijdje kwam er goeie muziek en waren mensen aangeschoten dus begon iedereen wat losser te worden. Toen was het wel gezellig! Lekker met veel mensen gekletst en een vodka jellyshot gekregen. My body doesn't like alcohol dus ik was kotsmisselijk daarna. Zo'n shot hoef ik dus nooit meer. Na een tijdje voelde ik me eindelijk weer wat beter en niet veel later gingen we naar huis. De kinderen waren kapot natuurlijk want het was rond 11 uur 's avonds. Net even met Mel geskyped en ga zo ook lekker slapen!

  • 23 Februari 2013 - 22:31

    Manon:

    Hahahaha kijk je uit met alcohol kind. Ik ken nog wel wat verhaaltjes hoe dat af kan lopen hahaha mongol. Lekker eten hmmm ik eet al dagen niet hier. Heb geen eens pannen haha. Kusss

  • 23 Februari 2013 - 22:34

    Ingrid:

    Beterschap en genoeg water drinken!

  • 24 Februari 2013 - 08:58

    Anita:

    wat vervelend meis dat je ziek bent geweest, gelukkig dat het nu weer beter gaat, sluit mij aan bij het advies van je tante :), kus

  • 07 Maart 2013 - 16:25

    Mell:

    Hi Bea!
    Stond u prachtig, die hoed mevrouwtje!
    Hahahhaa ja die verhaaltjes ken ik ook ;p
    Dus doe idd maar voorzichtig met alcohol dametje ! smak smak
    en wel genoeg water drinken enzo, daarvan ga je niet knock out ofzo ! haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 44526

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: