Nana and Gramps - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Nana and Gramps - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Nana and Gramps

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

24 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Vandaag hebben we gezellig een middagje doorgebracht bij opa en oma om Andie's verjaardag nog een keertje te vieren. De ouders van Julianne zijn gescheiden en kunnen niet echt goed met elkaar opschieten dus vieren ze de verjaardagen van de kinderen dubbel hier. Tegen het einde van de ochtend kwamen we aan en hebben we lekker geluncht en gespeeld in de kamer. Daarna kreeg Andrew zijn birthdaycake. Helaas was het chocoladecake en de laatste dag van mijn challenge dus ik moest maar even overslaan. Na het eten zijn we lekker de tuin in te gaan om te spelen. Ik was lekker aan het zonnen toen Andie besloot dat ik wel erg droog was en dat hij maar beter een emmer water over me heen kon gooien. Daar zat ik dan, bij opa en oma in de tuin in mijn ondergoed om op te drogen. Gelukkig was het warm en waren mijn kleren redelijk snel opgedroogd. Aan het eind van de middag zijn we vertrokken en is Sammie daar gebleven want ze blijft een nachtje bij opa en oma logeren. Op de terugweg hebben we nog even wat spulletjes opgehaald bij een vriendin van Julianne en daarna weer richting huis gereden. Andie viel in de auto in slaap en die heeft Julianne thuis meteen in bed gelegd. Daarna ging ze de planten en bomen in de tuin water geven. Met Sammie bij opa en oma, Ric in Singapore, Andie in bed en Julianne in de tuin was het opeens wel heel stil in huis voor een weekend. Dat is nog niet eerder gebeurd maar het was wel even lekker. De weekenden zijn vooral heeel druk en we hebben veel te doen. Wat natuurlijk heel leuk is maar wel een beetje vermoeiend. Ga vanavond lekker vroeg naar bed en een beetje lezen denk!

  • 24 Februari 2013 - 10:44

    Mam:

    Echt grappig van Andie, lekker waterbadje haha
    Het klinkt idd alsof je weekenden super vol zitten, wel gezellig allemaal. Slaap lekker Xxx

  • 24 Februari 2013 - 11:58

    Els:

    Hoi Larissa. Wat kunnen kinderen toch vervelend zijn he? Ze zetten je gewoon voor schut. Je moet gewoon altijd reservekleding meenemen. Je hebt het wel leuk daar denk ik. Nou meis veel plezier en we mailen weer. Kus van soms.

  • 25 Februari 2013 - 06:56

    Anita:

    Haha wat een boender hè die Andie? Blijft wel een apart idee hoor dat verschil in weer, jij lekker in het zonnetje, hier sneeuwde het gisteren :), geniet er maar lekker van en vanaf vandaag mag je weer chocola hè? Wat heb je nou gewonnen met deze weddenschap haha? xxx

  • 07 Maart 2013 - 16:27

    Mell:

    Hahaha in je ondergoed bij opa en oma! gezellig!!
    Ik vind Andie nu al super leuk! + 5 voor hem!
    succes met jezelf volproppen met chocola :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 44317

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: