The pediatrist. - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu The pediatrist. - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

The pediatrist.

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

21 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Heb weer een heerlijke dag gehad! 's Ochtends vroeg was het nog een beetje koud maar het werd al vroeg warm. Sammie werkte gelukkig goed mee vanochtend en was snel klaar om naar school te gaan. Andie had geen zin om zich aan te kleden dus dat duurde allemaal wat langer. Nadat ze beide optijd klaar waren hadden ze nog wat tijd over om te spelen. Ik had net alle spulletjes opgeruimd toen ze besloten om boodschappen te doen in huis. Overal werden speeltjes vandaan getrokken die ze bij mij gingen kopen en vervolgens over de hele keuken lagen verdeeld. Ik heb tussen het spelen door wel tijd gehad om de was alvast in de machine te doen en de rest van de speeltjes op te ruimen. De kinderen naar school gebracht en vervolgens alle gemaakte troep weer opgeruimd en de was opgehangen. Nadat ik de afwas had gedaan ben ik met Julianne meegegaan naar de pediatrist, die haar voeten ging behandelen. Een hele aardige man met Griekse ouders, maar hij was zelf in Australie geboren. Ik zag aan zijn achternaam dat hij Grieks was en begon heel trots Grieks te praten maar hij sprak het zelf niet eens. Ook schrok hij nogal van mijn prachtig verzorgde voeten.. Ik loop zo'n beetje overal op blote voeten dus ze zijn altijd zwart. Terug thuis ben ik lekker in de tuin gaan lezen maar na een kwartiertje werd het te warm en ben ik op mijn bed verder gaan lezen. Heb een heerlijke lunch voor mezelf gemaakt met een heerlijk broodje van de bakker en wat leftovers van de vorige dag en ben daarna naar de sportschool gegaan om rustig aan wat cardio te doen om mijn knie een beetje te laten wennen. Ging wel goed op een laag niveau en vervolgens even een beetje aan mijn spieren gewerkt. Thuis even wat lekkere snacks voor de kinderen in mijn tas gestopt en wat te drinken en daarna Julianne geholpen met koken. Lekker wraps gemaakt! Heb nog even op mijn bed gelezen en daarna de kinderen opgehaald van school en meegenomen naar de speeltuin om een uurtje te spelen. Toen we thuiskwamen hebben de kinderen even gegeten en kwamen opa en oma wraps met ons eten. Opa heeft mij met de auto naar de bokstraining gebracht waar ik de hele avond getraind heb met een Frans meisje die hier 6 maanden geleden naartoe verhuisd is. Ze is heel aardig en we zijn samen teruggelopen. Volgende week neemt ze een schema mee voor me van het Fringe festival wat tot half maart duurt. Natuurlijk heb ik thuis nog even een aantal potjes Monopoly deal gespeeld. Deze keer met opa erbij. Het is nog leuker met meer mensen! Ben echt verslaafd aan dat spel. En ik heb weer een dag geen chocola gegeten! Have a happy day en ik ga zo mijn bedje lekker in!

  • 21 Februari 2013 - 17:24

    Thea:

    hoi larissa vind het heel leuk om je te volgen, beb blij dat je het naar je zin hebt.maar ik ga het nu een week nietlezen want wij gaan een weekje naar belgie met miranda en gezin.doe het voorzichtig aan met je knie. groetjes en kus

  • 21 Februari 2013 - 21:38

    Mam:

    Haha je wordt al een echt moedertje! Ik hoop dat je voor dat je thuis bent van je verslaving van dat spel af bent, je weet hoe gek ik ben op spelletjes .... Oja ben benieuwd wat voor hoed je zaterdag op het hoeden feest op zet. Heb er al heel wat gezien op foto's. ( wel leuk als je die hier ook op zet) fijne dag en wij gaan zo slapen, love you Xxx

  • 22 Februari 2013 - 09:05

    Anita:

    Hey meis,

    wel stoer van jou om meteen in het Grieks te gaan praten tegen die man, wel een afknapper dat hij het niet spreekt hè haha? Vind het super leuk hoor dat je elke dag een verhaal schrijft, lees ze allemaal. Fijn dat het wat beter gaat met je knie, take it easy, dikke kus

  • 07 Maart 2013 - 16:21

    Mell:

    Haaai Mammie!
    hahaha
    ja leuk lekker met mam spelletjes spelen ik kom ook dan! hoera! :P
    Wat zei je tegen hem, ela malaka ? hahahaha

    kussss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 44331

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: