Q-day! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Q-day! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Q-day!

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

30 April 2011 | Spanje, Madrid

Heel Nederland stond natuurlijk op zijn kop vandaag voor Koninginnedag en het was waarschijnlijk overal 1 groot feest. Dat was hier wel even anders..

De dagen rond Koninginnedag heb ik dit jaar even wat anders beleefd dan de vorige jaren. Normaal waren wij vooraf aan de Koninginnedag vooral bezig met inkopen doen, koninginnenach vieren en dan kwam het grote feest dat ik vandaag heb moeten missen.

Afgelopen week heb ik in de receptie gewerkt. De eerste vier dagen gingen mij heel goed af. Heb veel geleerd en weet de belangrijkste dingen al. De vijfde dag ging echt verschrikkelijk. Ik was er niet bij met mijn hoofd en heb echt heel veel fouten gemaakt. Waarschijnlijk omdat ik heel druk in mijn hoofd was en mijn energie niet echt kwijt kon in de receptie waar het echt te rustig was.

Uit mijn werk ben ik met Karina naar het centrum te gaan om wat inkopen te doen voor Koninginnedag. We wilden het toch wel een klein beetje vieren hier. Om even mijn hoofd leeg te maken van de werkstress ben ik met Karina gaan hardlopen. Dat ging heel goed en we zijn best ver gekomen. Na het hardlopen hebben we nog even een filmpje gekeken en zijn we ons klaar gaan maken om uit te gaan. In het oranje natuurlijk! We hebben wel een leuke avond gehad alleen heeft het voor mij niet zo lang geduurd. Ik had een beetje te veel gedronken dus Yori heeft me naar huis gebracht.

Rond 8 uur 's ochtends werd ik wakker van de hoofdpijn en nadat ik wat water had gedronken was ik ook nog eens misselijk. Toen ben ik maar gaan douchen en even later moest ik overgeven. Daarna ben ik even gaan slapen en toen ik wakker werd was mijn kater gelukkig verdwenen.

's Middags ben ik met Yori naar Amadores beach gelopen om bij de Heineken bar wat te eten. Maar deze was alweer gesloten. Terug bij het hotel hebben we gezellig met Karina en haar ouders gezeten bij het zwembad. Morgen vertrekken die jammer genoeg al. Maar we gaan ze natuurlijk wel eventjes uitzwaaien.

Ik heb vanavond weer eventjes hardgelopen en daarna een filmpje gekeken. Ik ga vanavond lekker vroeg naar bed want ik ben moe en heb geen zin om nog een keer uit te gaan.

Ik heb dus een hele rare Koninginnedag gehad, maar eigenlijk vond ik het niet zo erg als ik van te voren gedacht had. Ik maak hier ook hele leuke dingen mee, en volgend jaar maak ik er gewoon een extra groot feest van.

  • 01 Mei 2011 - 02:39

    Nynke:

    Het was inderdaad erg gezellig,maar het duurt niet lang meer en dan komen je mams en zus en de anderen lekker bij je.
    Ik heb ze maar weer eens vertelt hoe super het daar is.
    Voor ons is het alweer zooooo lang terug voor mijn gevoel.Nou lief heel veel plezier met iedereen,ik ga met mijn moeder en kids naar Drenthe( ja verschil moet er zijn hahaha). Geniet ervan.Dikke kus Nynke

  • 01 Mei 2011 - 02:47

    Nynke:

    O ik lees net je andere verslagen,ik dacht dat Mel meeging maar dat is dus helemaal niet zo Jammer,die moet nartuurlijk werken en geen geld.Nou ja de rest komt wel en dat is bere gezellig Kus Nynke

  • 05 Mei 2011 - 07:19

    Anita En Jacob:

    hoi lieverd
    ik geniet echt van je verslagen
    leuk zoals jullie elkaar er doorheen slepen
    ik hoop dat je echt een keer naar Wijk aan Zee komt om een spelletje te doen triomonos of zo hihihi nu weet je wel wie we zijn toch? nog veel plezier en doe ze allemaal de groeten van ons he dikke knuffels van ons

  • 17 Mei 2011 - 10:29

    Mell.:

    hahaha mijn Q-day was top!
    miste je wel hoor!
    (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 44272

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: