Inpakken en wegwezen! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen!

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

21 Juni 2011 | Spanje, Madrid

Ik ben van de week al begonnen met het inpakken van mijn koffer, maar heb hem vandaag echt helemaal afgemaakt. Ik mag voor 26 kilo aan bagagegewicht hebben en dat woog mijn koffer precies. Op een aantal laatste kledingstukjes, tandenborstel en een haarborstel na zit echt alles in mijn koffer.

Ik ben klaar om weg te gaan maar toch heb ik niet het gevoel dat ik morgen ook echt weer terug naar Nederland ga. Ik ga straks nog even wat laatste dingetjes voor school regelen en met Karin naar het centrum om wat te eten.

Ik heb vannacht weer 2 uur geslapen en nog steeds niets gegeten. Wat mijn levensstijl betreft op dit moment is het maar beter dat ik weer naar Nederland ga. Mijn lichaam is er nu zo aan gewend om niet te slapen dat ik niet eens moe meer ben. En honger heb ik ook niet. Meestal tegen die tijd dat ik trek krijg is de comedor net dicht en moet ik wachten tot een uur of 5.

Het rare is dat ik niet echt kan vertellen of ik blij ben dat ik wegga of niet. Van te voren dacht ik dat het gevoel heel dubbel zou zijn maar eigenlijk heb ik er helemaal geen gevoel bij. Misschien komt dat omdat ik echt het idee heb dat ik nog lang niet vertrek. Wel weet ik dat ik van mijn laatste anderhalve dag echt ga genieten en op de belangrijke dingen die ik moet doen na, alleen maar leuke dingen ga doen en nog echt even ga genieten hier.

  • 21 Juni 2011 - 11:37

    Manon:

    Ja je zal nog niet echt beseffen dat je morgen weer thuis bent denk ik. Veel plezier nog je laatste 2 daagjes! & ik zie je morgen xxx

  • 21 Juni 2011 - 19:56

    Paul:

    meissie,nog heel veel plezier je laatste dagje morgen daar.wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar,maar dan zal jij er nie zijn helaas.goeie terugvlucht naar het gezellige nederland,hopelijk spreek ik je weer eens!!!
    liefs XX

  • 21 Juni 2011 - 20:38

    Anita :

    Hoi Kanjer,

    ik vind het toch snel voorbij gegaan hoor, heb niet 1 verhaal gemist, bedankt voor het delen van al je ervaringen, zo was je toch heel dichtbij. Geniet nog maar lekker morgen van het zonnetje, en een goeie reis terug naar huis. tot gauw lieverd, love you dikke kus Anita

  • 21 Juni 2011 - 21:10

    Mell.:

    Ik zou echt huilen! Oh je wilt echt niet hierheen! T is hier zwaar k u t!
    Maar ben wel heel blij voor je dat je weer bij mij kunt zijn :P
    Ik mis je soms wel hoor, haha
    T was daar echt chill, vooral omdat ik een gast was, maar toch zon leuke mensen ver weg van hier, sigaretten lekker goedkoop ! (Jeeh!)
    Veel drank hahaha
    Ik hoop voor je dat je t niet al te erg gaat missen! "
    Ben wel blij dat ik je heb mogen opzoeken daar, vond t erg leuk en gezellig! Misschien kunnen we als ik ooit rijk ben gezellig nog een x heen samen! Loveyou. kus (zie je morgen)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 44282

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: