Even een afsluitertje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Even een afsluitertje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Even een afsluitertje

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

28 Juni 2011 | Spanje, Madrid

Ik ben nu al een aantal dagen in Nederland en heb tussendoor nog geen tijd gehad om een laatste berichtje te zetten op de site.

Ik kan gelukkig met plezier terugkijken op de afgelopen vijf maanden. Ik heb echt een hele leuke en leerzame tijd gehad in Gran Canaria. Veel leuke mensen leren kennen en heel veel dingen meegemaakt. Toch ben ik blij dat ik weer in Nederland ben. Van te voren was ik bang dat ik heel moeilijk zou kunnen wennen aan de totaal verschillende levensstijl die ik hier heb in vergelijking met die ik had in Gran Canaria. Maar daar heb ik gelukkig geen last van. Alleen met optijd eten heb ik nogal wat moeite. Vooral omdat we daar meestal om 10 uur 's avonds pas gingen dineren.

Dit verslag is voorlopig mijn laatste op waarbenjij.nu. Wel heb ik besloten dat als ik in de toekomst nog meer langdurige reizen ga maken, ik hier zeker ook verslagen over ga maken. Ik vond het heel erg leuk om alle reacties te lezen en om te zien hoeveel mensen mijn verslagen hebben gelezen. Al heb ik niet veel gereageerd op de reacties die ik heb gekregen.

Ik ga me nu maar eens even richten op mijn portfolio over mijn stage. Gelukkig kan ik voor de verslagen gewoon mijn waarbenjij.nu verslagen doorlezen!

  • 28 Juni 2011 - 09:12

    Mell.:

    ik vind t jammer dat ik je niet meer moet missen! haha Grapje

  • 28 Juni 2011 - 11:30

    Manon:

    Was leuk om te lezen kindje & ben blij dat je weer lekker thuis bent! Kusjeee.

  • 29 Juni 2011 - 04:44

    Anita:

    Hoi Laris,

    heb je met veel plezier gevolgd daar.
    gezellig dat je weer thuis bent. Ik hoop je gauw te zien,

    liefs Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 44270

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: