Tennisles - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Tennisles - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Tennisles

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

16 Juni 2011 | Spanje, Madrid

Ik heb in mijn laatste week eventjes besloten dat ik graag wilde leren tennissen tijdens mijn stage. Kom ik weer lekker op tijd mee. Maar ik dus gister beginnen en Karin ging mij wel even les geven. Het ging eigenlijk heel erg slecht. Ik ben er wel meteen achter gekomen dat mijn talenten niet bij het tennissen liggen.

Om kwart voor 11 's avonds zijn we gestopt met tennissen en gingen we in de Bar Salon kijken naar de Afrikaanse show van het animatie team. Uiteindelijk werden we samen met heel veel gasten meegesleurd om te dansen en hebben we nog even een lekkere work-out gehad.

Daarna ben ik maar weer bij Karin blijven slapen zodat ik nog eventjes kon internetten en omdat Karina toch tot 1 uur werken moest. Om tien voor half 7 ging de wekker die ik niet eens heb gehoord en om half 7 ging de volgende. Ik ben nog even blijven liggen maar moest er na een tijdje toch echt uit want ik moest om 7 uur beginnen.

Gelukkig was ik op tijd in het office. Nou ja, Spaans op tijd dan. (5 over 7). En konden we beginnen met de questionaries. Voor de laatste keer!

Na het werk ben ik even gaan zwemmen maar ik had al geen geduld meer om te zonnen dus ben ik met Karin een ijsje gaan halen bij de bar en zijn we in gesprek geraakt met een Nederlands koppel dat hier op vakantie was. Heel toevallig kwamen we erachter dat ze normaal altijd rond het einde van september op vakantie gaan naar Carihuela in hetzelfde hotel waar mama, Rick, papa, Petra en de rest altijd heengaan. Dat was wel grappig.

Daarna ben ik weer gaan tennissen met Karin en vandaag ging het al een stukje beter. Ik ben natuurlijk nog steeds niet goed maar het lukte me af en toe om een bal te raken. Wel heb ik het in twee dagen gepresteerd om 4 ballen de oceaan in te slaan. En toen Borja er ook nog eentje over het hek sloeg moesten we stoppen met spelen omdat we geen tennisballen meer hadden.

Omdat we niet meer konden tennissen gingen we maar pingpongen. Dat ging me al wat beter af dan tennissen maar ook daar ben ik geen ster in. Ik denk dat ik het beter maar gewoon bij kickboksen kan houden. Al vind ik tennissen wel echt heel leuk. Maar daar zal ik nog wel even voor moeten oefenen.

Vanavond ga ik voor de verandering maar weer eens even uit. Zeker nu het de laatste week is wil ik nog best veel doen. En zeker niet 's avonds saai thuis zitten. Ook al ben ik wel heel erg moe op dit moment.

  • 16 Juni 2011 - 21:35

    Manon:

    Ben trots op je dat t je uiteindelijk lukte om een bal te raken:) echt heel knap!
    Je zal wel weer 18 uur slapen als je thuis bent! Kusjeee.

  • 16 Juni 2011 - 21:41

    Karin Duysens:

    een berichtje van je tennisleerares: schat je kunt het, ook in nederland! mocht je prive lessen willen, ik ben beschikbaar vanaf 19 oktober.. ook ben ik vanaf 1 januari weer te vinden in regio amsterdam. Prijs op aanvraag :)

  • 21 Juni 2011 - 20:58

    Mell.:

    Loer weetje als je hier weer bent, kunnen we samen wel gaan Tennissen!
    Ik wil t heel graag doen, we kunnen bij molen de pink ofzo daarachter wel ff kijken! daar is een baan :P
    Met zn leuk rokje ! (A)
    haha Heb er nu al zin in.
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 44245

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: