Receptioniste! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Receptioniste! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Receptioniste!

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

26 April 2011 | Spanje, Madrid

Zaterdag was mijn laatste avondje in de bar Salon. Ik heb de hele avond meer lopen kletsen en kloten dan dat ik echt gewerkt heb, maar ik heb wel een leuke avond gehad!
Zaterdag ben ik nog even uit geweest maar ik vond er niet zoveel aan.

Zondag was ik vrij en ben ik met Borja en Danique naar het strand gegaan. Echt lang zijn we er niet gebleven want het was toch bewolkt. Bij het hotel hebben we nog even met zijn drieen wat kaartspelletjes gespeeld en daarna ben ik naar de kamer gegaan waar Yori ook al was. Net op het moment dat Yori en ik besloten hadden dat we naar het Thalasso zouden gaan kwam Karina binnen. Dus wij gevraagd of ze ook gezellig mee ging en toen zijn we met zijn drieen naar het Thalasso gegaan. We hebben het echt leuk gehad. Zijn lekker gaan zwemmen eerst voor heel lang en daarna hebben we het Turks stoombad en nog 2 sauna's uitgeprobeerd. Ook heb ik een badjas gestolen voor in de kamer. Yori had er al één en ze zitten echt lekker. 's avonds hebben Yori en ik lekker gezichtsmaskertjes op gedaan en hebben we met zijn drieen nog lekker gerelaxed in de kamer. Daarna zijn Yori en ik eventjes gaan computeren in het office en Karina lag een film te kijken in haar bed. Ik ben optijd naar mijn bed gegaan omdat ik mijn wekker zo had ingesteld dat hij om 6 uur 's ochtends af zou gaan.

Natuurlijk kon ik niet in slaap komen omdat ik gewend ben tot een uur of één 's nachts te werken. En ik kon ook niet slapen omdat ik heel zenuwachtig was omdat ik niet zo goed wist wat mij te wachten stond in de receptie en dat ik bang was mij te verslapen. Dat gebeurde gelukkig niet. Ik was netjes op tijd bij de receptie en heb eigenlijk een hele leuke dag gehad. Ik heb heel veel uitleg gekregen en mocht al best veel zelf doen. Wel ben ik de hele dag moe geweest omdat ik niet gewend ben zo vroeg mijn bed uit te gaan.

Vandaag was echt heel rustig in de receptie en ik heb me best wel verveeld. Gelukkig stond ik met Fiona en kon ik nog een beetje kletsen en grapjes maken. Anders was het echt te saai geweest. Uit mijn werk ben ik met Yori even naar Amadores strand gelopen om wat te eten. Het plan was om een lekker patatje met pindasaus te halen en een frikandel, want daar hadden we allebei heel veel zin in. Dit ging helaas niet door want de Heineken bar was dicht. Toen maar een sandwich genomen bij een restaurantje. Was ook wel lekker. Nu zitten Yori en ik in het office een beetje te computeren en ondertussen na te denken over wat we vanavond gaan doen.

Het weer hier is al twee weken ofzo echt slecht en ik begin alweer een beetje wit te worden. Mama is vandaag jarig en het voelt echt raar om niet thuis te zijn om dr te feliciteren. Maarja, gelukkig komt ze over 11 dagen al hierheen!

  • 26 April 2011 - 19:58

    Moos:

    Hey meis, van harte gefeliciteerd met je mama.
    Je hartje is prachtig, ze heeft hem apetrots laten zien.
    Kus

  • 27 April 2011 - 20:09

    Karina:

    Haha leuk verslag meid, maar slecht weer? Zit jij ergens anders? haha xx

  • 28 April 2011 - 16:40

    Yolan:

    nog even zeggen, hopelijk gaat het met je griep etc. weer helemaal de goede kant op lieverd xx

  • 28 April 2011 - 16:42

    Yolan:

    denk dat mijn vorige reaktie niet helemaal goed is gegaan haha.

    Zet hem nog even op kanjer, maar dat doe je zeker, ben trots op je. Nog even en dan mam en mel bij je, leuk hoor.
    Dikke knuf en kus xx

  • 29 April 2011 - 12:33

    Yolan:

    Hoi laris

    heb ik je voor niets blij gemaakt. Dacht dat mel meeging helemaal fout. Ze zou wel willen maar middelen ontbreken helaas. Sorry als ik je blij heb gemaakt.
    In ieder geval komt mam en dat is natuurlijk fantastisch.
    nogmaals sorry,

    liefs Yolan knuf

  • 17 Mei 2011 - 09:25

    Mell.:

    Haha Yo, ze wist t al!
    echt grappig!
    we hebben beide gedaan of onze neus bloed :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 44294

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: