Bevrijdingsdag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Bevrijdingsdag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Bevrijdingsdag

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

05 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Deze week in de receptie heb ik alleen maar avonddiensten gehad. Van 6 uur 's avonds tot 2 uur 's nachts. Er is dan niet zoveel meer te doen maar ik had er speciaal om gevraagd zodat ik ook nog af en toe kon gaan trainen 's ochtends.

Gisterochtend weer lekker gekickbokst en daarna met Karina in de gym gesport. 's Middags heb ik even een keer wat aan mijn huiswerk gedaan want ik liep al behoorlijk achter. Ook nu heb ik net met Yori even wat huiswerk gemaakt.

Deze week werk ik zes dagen zodat ik volgende week wat extra dagen vrij kon nemen. Over een paar dagen komt iedereen al en ik heb er echt zin in!

Vanochtend waren we een keer met zijn allen vroeg wakker. Wat heel bijzonder is want meestal ligt de helft om twee uur 's middags nog in zijn bed. Dus we zijn al aan het bedenken wat we verder gaan doen.

Vandaag is bevrijdingsdag in Nederland en nu moeten we bevrijdingspop missen. Mij maakt dat niets uit maar de rest hier schijnt dat wel heel erg te vinden.

  • 05 Mei 2011 - 17:51

    Anita:

    Hoi Laris,

    ben een beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Wat een leuk cadeau had je voor haar, ze was in haar nopjes. Nog een weekje of zes en dan zien we je weer, kijk er al naar uit. Lekker hè dat mamma zaterdag komt, gezellig met de anderen ook. Ik wens je een hele fijne week en ook nog veel plezier daarna, we houden contact, liefs Anita

  • 17 Mei 2011 - 10:31

    Mell.:

    Nou ik heb gewoon de hele dag gewerkt 5 mei!
    nu ook geen bevrijdingspop voor mij!
    loveyou (kan eindelijk overal op reageren)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 44288

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: