Sloffen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Sloffen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Sloffen

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

09 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Het is echt lekker dat Ted en Nynke hier zijn! Gister middag hebben ze de hele middag drankjes en fruit voor ons besteld. Het werk was wel leuk gister alleen ik had wel veel pijn aan mijn knie. Ik heb de hele avond op mijn sloffen gewerkt en ook mijn sloof had ik niet. Het zag er niet uit.

Vandaag is het weer bewolkt hier. We hebben eventjes wat zon gehad maar verder is het de hele dag bewolkt geweest. Het is wel heel warm.

Ik heb vandaag niks anders gedaan dan zonnen en computeren omdat ik mijn knie eventjes rust wil geven.

Vrijdag en zaterdag ben ik vrij deze week en verder werk ik van 6 tot 2.

Ik heb ook een telefoon met een spaanse simkaart gekocht. Mijn spaanse nummer is 0034620757051.

  • 09 Februari 2011 - 14:40

    Mell.:

    doe je een beetje rustig aan meisje peisje!
    Ik ga nu op je hotmail dat invullen!
    Niet vergeten het voor ons te regelen.
    Als het niet te duur is wil ik graaag komen!
    Ook al ga ik ook naar KRETA! jeeeh!
    haha

    loveyou.

  • 09 Februari 2011 - 18:10

    Anita:

    Hoi Laris,

    slim om even rust te pakken, want het is wel heel vervelend dat je zo'n last van je knie had. Vond het al bijzonder dat je kon hardlopen gisteren. Laat je maar lekker verwennen door Ted en Nynke, hoop dat morgen het zonnetje weer terug is. Hier mogen we ook niet klagen, het voorjaar komt eraan :) Pas goed op jezelf kanjer en tot de volgende keer.

    Liefs Anita

  • 09 Februari 2011 - 19:17

    Els:

    beetje rustig aan met die knie van je.niet zo fanatiek sporten,dansen en springen. dat kan niet als je net geopereerd bent.geef het een beetje rust want je wil dat half jaar toch volmaken? neem deze goede raad aan van je oude tante en geniet er nog maar lekker van.

  • 10 Februari 2011 - 10:15

    Petra:

    heb je jimmy nog op t.v gezien?

  • 10 Februari 2011 - 17:48

    Manon:

    kneussie ga maar lekker chillen, t is kut van je knie! Denk maar zo, ik heb ook pijn haha xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 44521

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: