Jumbo - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Jumbo - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Jumbo

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

08 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Mijn laptop ging een paar dagen niet aan dus het is alweer een tijdje geleden dat ik een verhaaltje geschreven heb.

Zaterdag zijn we met een paar mensen naar Jumbo gegaan. We moesten wachten op Danique want die moest werken en daarna konden we met zijn allen weg. Toen we eindelijk in Jumbo waren hebben we een drankje gedronken en Danique en ik hebben wat te eten gehaald want ze had honger omdat ze gewerkt had. Na dat drankje zijn we naar een ander centrum gegaan omdat Zenon van de bar tegen ons zei dat het leuk was daar. Het was vet saai daar maar wel grappig. We hebben de hele nacht gelachen. Rond 4 uur ging alles dicht en ging iedereen naar de Pacha daar. Omdat er zo een lange rij stond hebben wij besloten terug naar Puerto Rico te gaan en daar nog even uit te gaan in de Jokers. In de Jokers hebben Danique en ik met Borja afgesproken om de volgende dag om kwart voor 11 te gaan hardlopen. En daarna zijn we naar huis gegaan. Onderweg naar de taxi kwamen een paar mensen uit Noorwegen tegen die beweerden dat ze een Nederlands liedjes kenden. Het enige woord wat wij konden verstaan was Kalfsborst en we zijn maar snel naar de taxi gegaan. Half 6 waren we thuis en hebben de wekker om kwart over 10 gezet.

Zondag werden we wakker om kwart over 10 van de wekker en zijn we ons klaar gaan maken om te hardlopen. Om precies kwart voor 11 stonden we bij Borja voor de deur. Wij heel zachtjes kloppen omdat we dachten dat Faizaan nog zou slapen maar we kregen geen gehoor. We hebben nog een paar keer geklopt en hebben toen besloten zelf maar te gaan. Die sukkel lag nog lekker te slapen.

We zijn zelf maar gaan rennen en daarna wat bij het strand gaan eten. 'S middags ben ik bij het zwembad geweest de hele dag en om 4 uur heb ik meegedaan met tafeltennissen. Dat doe ik tegenwoordig elke dag en begin het eindelijk te leren. Na het tafeltennis ben ik gaan douchen en heb ik me klaargemaakt om te werken.

Toen ik aankwam om 6 uur had ik natuurlijk weer meteen pauze en toen ik terugkwam heb ik het office even opgeruimd en werd ik om 7 uur naar het restaurant gestuurd. Het restaurant vond ik echt heel leuk om te doen. Ik moest tafeltjes afruimen en was lekker in contact met de gasten. Rond 9 uur mocht ik terug naar boven en werd ik voor het eerst voor in de bar gezet. Ik mocht drankjes naar de tafeltjes brengen, lege glazen ophalen en bestellingen opnemen. Toen alle gasten weg waren heb ik het office opgeruimd en mocht ik weg. Ik heb echt een hele leuke werkdag gehad. Toen ik in de kamer was lag iedereen al lekker te slapen en dat heb ik ook maar gedaan.

Gister hebben we lekker uitgeslapen tot 1 uur 's middags. Daarna heb ik even wat kleding uitgewassen en opgehangen en mijn hele kast opgeruimd. Al mijn spulletjes heb ik even netjes neergelegd en mijn bed opgemaakt. Daarna zijn we met zijn vieren naar de comedor gegaan om even wat te eten en heb ik mijn spulletjes even bij het zwembad neergelegd. Karina en ik zijn samen naar het centrum gegaan om een Spaanse telefoon met simkaart en beltegoed te kopen. Daarna zijn we naar het zwembad gegaan en was het precies vier uur dus kon ik meteen door naar het tafeltennissen. Ik heb voor het eerst 1 potje gewonnen maar het volgende potje heb ik weer verloren. Na het tafeltennissen ben ik gaan douchen en heb ik me klaargemaakt om te werken.

Om 6 uur had ik weer pauze en daarna heb ik het office klaargemaakt. Om 7 uur moest ik weer naar het restaurant en deze keer kreeg ik echt een verschrikkelijke taak. Ik moest met een kar allemaal vieze borden, glazen, flessen en bestek ophalen. In het begin ging het nog wel maar later werd het echt veel. Elke keer als ik alle borden bij de afwas had neergelegd en ik weer naar binnen ging stonden er hele stapels met borden. Om 10 uur ging ik bijna juichen toen ik kreeg te horen dat ik weer naar de bar mocht. Daar werd ik weer voorgezet en Danique stond in het office. Die verschrikkelijke manager was er weer en het was gewoon grappig wat voor achterlijke klusjes we moesten doen. Toen de meeste gasten weggingen kreeg ik de taak om de kaarsjes bij alle tafeltjes te verwisselen. Het zijn 120 tafeltjes dus ik had 2 vuilniszakjes mee. 1 voor de lege kaarsjes en 1 gevult met nieuwe kaarsjes. Die leuke manager vond dat ik het apart moest doen en dat ik rustig aan moest doen omdat ik tot 2 uur moest blijven van hem. Dus moest ik eerst alle 120 tafeltjes langs om de lege kaarsjes eruit te halen. Toen alle tafeltjes langs om er nieuwe kaarsjes in te doen en toen nog eens alle tafeltjes langs om te controleren of ik niet toevallig een tafeltje vergeten was. Toen bedacht hij zich dat hij alle SCHONE glazen nog wel een keer door de machine wilde hebben dus daar zijn we vet lang mee bezig geweest. Kwart voor 2 was ik klaar en toen mocht ik heel aardig een kwartier pauze van hem houden maar ik ben gewoon naar mijn kamer gegaan met Danique.

Toen we in de kamer kwamen dachten we eerst dat we verkeerd zaten. Yori en Karina hadden de hele kamer verbouwd en schoongemaakt. In de kamer hebben we ons omgekleed en zijn we naar het centrum gegaan om wat te eten want we hadden echt honger. Ik ging in mijn pyjama omdat ik dacht toch niemand tegen te komen. Toen we daar aankwamen bleek dat de enige pizzaria die nog open was bij de clubs zat. Ik schaamde me dood in mijn pyjama. Onderweg naar de taxi kwamen we Peter en Davika tegen en zijn we met zijn vieren teruggegaan naar het hotel. We hebben nog een tijdje in de lobby gezeten met zijn vieren en zijn daarna gaan slapen. Om kwart over 6 kwamen Yori en Karina aan. Karina ging meteen door naar de wasserette want haar kleding lag daar nog en ze moest om 7 uur beginnen met werken. Ze heeft gewoon een nachtje doorgehaald dus.

Om 10 uur ging de wekker van Danique en mij. We hebben ons beddengoed in het washok gegooit en hebben onze werkkleding naar de wasserette gebracht. Daarna zijn we opzoek gegaan naar schoon beddengoed en schone handdoeken en zijn we weer een uur weggeweest omdat we de kamer niet meer konden vinden. Daarna hebben we even boodschappen gedaan en zijn om 12 uur mee gaan doen met aqua-aerobics. Na het aerobics hebben we nog even gezwommen en nu ben ik lekker aan het computeren. Vanmiddag om 4 uur weer tafeltennissen en daarna weer werken.


  • 08 Februari 2011 - 13:31

    Manon:

    Hahaha echt grappig die manager. Maar jullie zijn wel kneusies dat jullie nog steeds de kamer niet goed kunnen vinden haha. T klinkt wel echt leuk! Lekker uitgaan & sporten en af en toe werken. Ben jaloers, meisje. Loveyouuxxx

  • 08 Februari 2011 - 13:39

    Larissa Bosman :

    Nou normaal kunnen we de kamer wel vinden maar we waren nu aan de andere kant van het hotel en de enige manier om aan onze kant te komen was via de receptie of het restaurant. Maar wij mogen geen handdoeken en beddengoed pakken dus daar konden we niet langs..

  • 08 Februari 2011 - 15:00

    Mell.:

    Haha ooh ooh!
    Nou je vermaakt je wel zo te zien!
    Hoe gaat t met ted en nynke?
    Verzorg je ze goed? haha

    Loveyou.

  • 08 Februari 2011 - 18:32

    Nynke:

    Ja wij verzorgen laris goed zul je bedoelen. Ze is al lekker bruin en ze krijgt van ons fruit en flesjes water want dat krijgt ze hier niet belachelijk hè.wij hebben het geweldig hier wat een luxe en wat veel eten jammer dat laris daar niets van merkt want ze zorgen voor het personeel veel minder als voor de gasten.een zonnige groet van ons en we houden het hier wel uit voor diegene die zich daar zorgen om maakt hahah kus Ted en nynke xxxx

  • 09 Februari 2011 - 12:02

    Petra:

    hebben ze geen tomtom daar? de eetstoelen zijn binnen echt gaaf je kan nu van de eettafel rollent naar de koelkast altijd makelijk toch. xxxx pappa en petra

  • 09 Februari 2011 - 14:30

    Larissa Bosman :

    Haha chill
    over 5 maanden kan ik de hele dag rollend het huis door.
    Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet hoor!

    xx

  • 09 Februari 2011 - 14:30

    Larissa Bosman :

    Haha chill
    over 5 maanden kan ik de hele dag rollend het huis door.
    Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet hoor!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 44346

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: