Storm - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Storm - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Storm

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

10 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Gister begon het opeens vet hard te regenen en te onweren. Het was heel erg aan het stormen. Omdat het slecht weer buiten was zat iedereen bij ons in de bar en wilde iedereen koffie. Ik stond in mijn eentje in het office koffie te maken en de afwas te doen en er kwamen de hele tijd bonnetjes met koffie. Na een tijdje had ik 3 koffie en een thee in me hand en een klein kindje rende tegen me aan. Alles om maar gelukkig niet over dat kind. Ik alles schoonmaken en toen ik terug kwam in het office waren er 10 bonnetjes met heel veel koffie.

Het was één grote chaos in het office en ook bij de bar. De helft van de bonnetjes was al weggegooid en iedereen kreeg zijn koffie te laat. De tijd ging gelukkig wel snel voorbij. We hadden een leuke manager en leuke medewerkers dus we hebben het wel leuk gehad.

Vanochtend hebben we even met Vernon gekletst die Spaans aan het leren was uit een kinderboekje. Daarna gingen ze meedoen met aqua- aerobics en hebben wij gekeken. Heb me echt kapot gelachen om die gek. Nu zit ik lekker met Ted en Nynke aan de cocktails. Heeeeerlijk is ie. We krijgen zo weer wat fruit en misschien ook nog een pizza.

Nu is het weer gelukkig weer strakblauw en liggen we in ons bikini bij het strand. Vanavond weer lekker werken maar met een verschrikkelijke manager. Hoop dat het wat wordt.

  • 10 Februari 2011 - 17:53

    Manon:

    Hier regent t ook de hele tijd vandaag! Mn hele helm was zijknat omdat ik m aan mn buddy vast had. Wel kut voor ted en nynke dat t zo kut weer is, gelukkig dat t nu weer beter wordt. Succes met werken meisje & ik hoop dat die verschrikkelijke manager voor je gaat zingen vanacht. Je bent al bijna oud! Loveyouuxxxx

  • 10 Februari 2011 - 17:54

    Mell.:

    Meisje!
    Hahaha Ik ben blij dat jij af en toe ook slecht weer hebt!
    Vond je dat kind niet aardig ofzo?
    Oh je bent bijna jarig!
    Je moet wel even langs Ted & Nynke gaan he!
    Veel plezier morgen, en ik denk aan je!

    Loveyou muts!

  • 10 Februari 2011 - 23:12

    Petra:

    lieve larissa, bijna jarig maar je zal wel werken in iedergeval een hele fijne verjaardag vannacht want het zal wel vroeg worden. pap zit nu op zijn telefoon een berichtje te schrijven en ik op de laptp van jimmy volgens mij ga ik sneller, ik bel je wel even om een uur of acht in de morgen ( ha ha )heel veel xxxxxxx petra

  • 10 Februari 2011 - 23:16

    Petra:

    pappa heeft een berichtje gestuurd denkt hij maar weet niet zeker of het goed gelukt is maar je cadootje staat op je bankrekening heel veel liefs alsnog van je pappa xxxxx

  • 11 Februari 2011 - 07:02

    Els:

    van harte gefeliciteerd met je verjaardag meissie.ik weet niet wanneer je wel of niet moet werken,maar neem een lekkere cocktail van je tante.PROOST en een fijne dag. dikke kus van ons.

  • 11 Februari 2011 - 11:04

    Erica:

    Hoi Laris,

    Van harte gefeliciteerd. Maak er een leuke dag van. Dat zal vast wel lukken gezien al je leuke reisverslagen.
    Groeten, Erica

  • 11 Februari 2011 - 16:11

    Ingrid:

    Lieve Laris,

    Van harte gefeliciteerd.
    We hopen dat je het leuk kan vieren daar in de warmte.

    Dikke kus,
    Lou & Ingrid.

  • 11 Februari 2011 - 17:55

    Monica:

    Hoi Larissa,

    Gefeliciteerd met je verjaardag.
    We hebben vanmiddag een lekker gebakje gegeten voor jou. Heel veel plezier. groetjes monica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 44281

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: