last schoolday. - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu last schoolday. - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

last schoolday.

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

19 Juni 2013 | Singapore, Novena

Heb echt een toptijd gehad in de 10 dagen dat mam en Rick hier waren! We hebben van alles gedaan en de tijd is echt voorbij gevlogen. Ze hadden wel een perfecte timing om naar huis te gaan want de volgende dag werd ik ziek wakker met keelontsteking en heel erg verkouden. En heel Singapore is vol met rook van de branden in Indonesië. Ben gelukkig wel wat minder ziek aan het worden, alleen wel heel vermoeid steeds doordat ik me niet lekker voel en wel gewoon aan het werk ben. De rook wordt alleen steeds erger. Vanmiddag stond de mist nog op 1.7 en dat was 15 jaar geleden voor het laatst zo erg geweest en toen we vanavond op het nieuws keken was het op 2.9 dus het blijft erger worden. De lucht is echt heel vervuild en als je buiten komt beginnen je ogen gewoon te tranen. Hopelijk komt er snel een storm die alles even wegblaast, want tot die tijd blijft alles hangen helaas. Van de week heb ik samen met Julianne mijn ticket omgeboekt en ik vertrek 30 juni in de avond uit Singapore om naar Adelaide te vliegen. Het plan tot nu toe is om daar een aantal dagen te blijven en vervolgens naar Sydney te vliegen. Vanaf daar stap ik op een speciale backpackers hop on hop off bus, die overal langs de east coast stopt. Je mag er zelf af en op wanneer je wilt, zodat je zo lang op een bepaalde plek kunt blijven als je zelf wilt. Je ticket voor de bus is namelijk 3 maanden geldig. Dan na een aantal weken vlieg ik weer terug naar Adelaide, waar ik weer een aantal dagen zal verblijven, tot ik terug naar Nederland vlieg. Plannen staan nog niet vast, dus alles kan nog veranderen als ik dat wil. Nu ga ik lekker even lezen en slapen.

  • 19 Juni 2013 - 16:42

    Manon:

    Loser wat een klein verhaaltje, ik denk leuk lezen over jullie vakantie maar nee

  • 19 Juni 2013 - 16:46

    Marga & Luc:

    Lieve Larissa, We hebben de enthousiaste verhalen van Rina en Rick gehoord. Ook hebben we al de nodige foto's gezien. De herinneringen kwamen weer naar boven van de tijd dat wij in Singapore waren maar dat is inmiddels alweer een paar jaar geleden. Lief dat je de kaart voor ons aan Mama meegaf. De gadges zijn erg in de smaak gevallen, met de shopsticks heb ik zojuist sushi gegeten. Lukte ook nog.

    Nog even en dat gaat je grote avontuur beginnen. We kijken weer met spanning uit naar je belevenissen als je gaat backpacken door Aussie. Als je de route weet laat even weten, ben erg benieuwd. Ik ben zelf (37 jaar geleden) in Canberra en Frankston geweest. Frankston was heel erg mooi. Geniet er van! Tot de volgende keer en pas goed op jezelf!
    Liefs van ons tweetjes.

  • 19 Juni 2013 - 17:44

    Mam En Rick:

    Zeker weten meis je hebt ons een onvergetelijke vakantie bezorgd, top gids was je! En het was echt heel gezellig en veel gelachen ! Manon heeft gelijk dat het wel leuk is als je wat meer vertelt over de vakantie. Spannend hoor nog 2 wkn en dan zit je weer i. Australië !! Hou van je en mis je wel hoor. Weer ff afkicken xx

  • 20 Juni 2013 - 08:35

    Anita:

    haha, ook ik ben benieuwd natuurlijk naar de verhalen, maar als je niet topfit bent en ook nog gewoon moet werken, geloof je het wel hè? Houden we van je tegoed toch? Mamma heeft ook al veel verteld, super dat jullie zo'n leuke tijd hebben gehad. Gaat snel nu, nog even en dan wordt het weer Australië, leuk. Beterschap meis en tot de volgende keer, xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 44231

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: