Sunday's lunch - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Sunday's lunch - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Sunday's lunch

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

24 Juni 2013 | Singapore, Novena

Ik heb al een aantal dagen niets meer geschreven omdat ik ook niet echt iets meegemaakt heb. Door de luchtvervuiling konden we niet naar buiten, dus heb amper wat gedaan. Sammy had twee dagen vrij dus die heb ik tussen het werken door een beetje vermaakt en zaterdag een lekker relax dagje gehad na het sporten omdat ik maar drie uurtjes geslapen had ofzo. 's Avonds op de kinderen gepast omdat Ric en Julianne een feestje hadden en toen de kinderen op bed lagen heb ik lekker op de bank een filmpie gekeken. Zondag hadden Ric en Julianne wat vrienden over voor een lunch en die zijn tot 's avonds gebleven allemaal. Was best gezellig en ben aan het begin van de avond naar mn kamer gegaan. Ik had op zaterdagavond de kinderen op mijn bed gelegd en ben toen in Andrews kamer gaan slapen nadat ik even met Jenny, pap en Petra en Mies geskyped had. 6 uurtjes geslapen ongeveer, maar nog steeds moe dus zondagavond lekker gerelaxed op mijn kamer en vroeg mijn bed in gegaan. Heerlijk doorgeslapen tot mijn wekker ging en al het werk even wat sneller gedaan dan ik normaal doe want Sammy kwam om kwart voor 2 terug van zomerschool in plaats van 4 uur wat ze normaal terugkomt. Uit school Sammy even meegenomen om een cadeautje te halen voor Julianne. Die is 7 juli jarig maar dan ben ik net een week weg dus nu alvast maar een cadeautje gehaald bij de bodyshop. Ga zo slapen en als ik wakker word heb ik nog maar 5 volle dagen in Singapore. Gaat nu toch wel heel snel opeens. Maar heb dr wel echt superveel zin in om wat meer van Australie te gaan zien!

  • 24 Juni 2013 - 18:53

    Mam:

    Spannend meis allemaal! Hij xxx

  • 24 Juni 2013 - 18:53

    Mam:

    Spannend meis allemaal! Hij xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 44263

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: