Hairdresser! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Hairdresser! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Hairdresser!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

28 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Nog een beetje hyperactief van de FruChocs die ik net gegeten heb, schrijf ik maar even snel een verhaaltje voor het slapen gaan. Heb een heerlijke en vooral drukke dag gehad met allemaal leuke dingen om te doen. Vanochtend eerst de kinderen klaargemaakt voor school en Sammie besloot met alles in discussie te gaan, wat haar gevraagd werd en was aan het kloten met haar ontbijt. Achteraf had ze waarschijnlijk gewenst dat ze dat niet had gedaan want ik heb een stoel gepakt, ben naast haar gaan zitten en heb dr eten bijna naar binnen geschoven in dr mond. Binnen een minuut had ze al dr pap gegeten. Heerlijk zo snel! Toen snel dr tanden gepoetst en haren gedaan en er was zelfs nog wat tijd over om te spelen voor ze. Julianne vond het vooral heel grappig hoe ik Sammie liet ontbijten, maar ik was helemaal klaar met dat gezeur van dr. Nadat ik de kinderen had weggebracht was ik moe, maar ben toch maar even snel al mijn klusjes gaan doen zodat ik tijd had om me klaar te maken. Had om 12 uur een lunchafpsraak met Caitlyn. Caitlyn is het buurmeisje van opa en oma en is echt een heel leuk meisje. We hebben bij de Fancy burgers geluncht en daarna nog even een beetje geshopt in de buurt. Voor zover dat mogelijk was in dit bejaardendorpje. Daarna weer naar huis gegaan en de kleding in mn kamer opgeruimd, nog een paar extra wasjes gedraaid en de kinderen opgehaald van school. Ik wilde ze meenemen naar de Botanic Garden omdat ik dat graag wilde zien. Na een eeuwigheid rondrijden eindelijk de parkeerplaats gevonden en naar de tuinen toe gelopen. Toen de kinderen eindelijk mochten rennen van me omdat het gras was en er geen auto's reden kwam er een loser op een grasmaaier aanrijden om te zeggen dat het gesloten was. Sinds wanneer heeft een park openingstijden? Anyway, het was 5 over 4 en je mocht naar binnen tot 4. Andie natuurlijk huilen omdat hij zo graag daar wilde spelen dus heb die jongen nog even extra boos aangekeken en vervolgens Andie maar getroost en afgeleid. Dan maar weer naar huis en daar heb ik de fietsen er even bij gehaald. Ze kunnen allebei nog niet zo goed fietsen dus dat ging ik even met ze oefenen. Sammie is vooral heel bang maar ik heb dr vandaag een beetje leren fietsen en ze durfde zelfs een stuk te fietsen zonder mijn hulp! Granny kwam vanavond babysitten zodat Julianne en ik naar de kapster konden, die een goede vriendin van Julianne is. Ze heeft mijn puntjes even geknipt en probeerde me vervolgens aan haar zoon te koppelen en had al bijna een date geregeld. Al weet ik bijna zeker dat haar zoon gay is en mij niet zo leuk zou vinden omdat ik een meisje ben. Maar, het is goed om iets leuks te kunnen gaan doen met iemand van mijn leeftijd dus ga binnenkort gezellig op date! Vanuit de kapster zijn we even doorgereden naar een hoogzwangere vriendin van Julianne die als het goed is maandag gaat bevallen. De vader heeft deze week even besloten dat hij toch maar geen kind wilde hebben dus die heeft haar op het laatste moment verlaten en Julianne kwam wat van haar spullen brengen die ze mocht hebben omdat wij toch gaan verhuizen en zij het financieel moeilijk zal krijgen om in dr eentje voor dr kind te zorgen. Zodra alle spullen waren afgeleverd zijn we doorgereden naar het winkelcentrum in de stad waar we eerst een ijsje hebben gehaald en vervolgens wat schoenen voor de kinderen hebben gekocht. Verder een beetje rondgekeken maar niet echt wat leuks gezien en niet zo veel tijd gehad om veel winkels in te gaan want om 9 uur ging het winkelcentrum dicht. Weer terug naar huis gereden en FruChocs met oma gegeten en zometeen lekker slapen als het lukt en anders maar een boek lezen.

  • 28 Februari 2013 - 14:02

    Mam:

    Haha op date?? Echt grappig! Wat heb je met je haar gedaan ? Wat zal mijn huis schoon worden zeg als je weer thuis bent, een ervaren huishoudster in huis.. I like it!!! Slaap lekker mop , love you xxx

  • 28 Februari 2013 - 19:44

    Ingrid:

    Haha Rina. Ik vrees dat je haar om moet kopen met CHOCO!

  • 07 Maart 2013 - 16:41

    Mell:

    Trouwens over t vorige berichtje van je, die film vind ik echt vet leuk!

    ik denk ook dat die jongen gay is, maar ik zou wel op date gaan hoor, heb je iets te doen toch!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 44163

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: