Huntsman! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Huntsman! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Huntsman!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

27 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Gister heb ik een standaard dagje gehad en heb alleen maar gewerkt en gechillt. Sammie werd 's avonds een beetje ziek dus ben bij haar gebleven tot ze eindelijk gekalmeerd was. Clarissa was hier om samen met Julianne sieraden te maken. Clarissa is Juliannes beste vriendin en heel aardig. Aangezien ik al mijn boeken uitgelezen had heb ik een aantal nieuwe van Julianne geleend om te lezen. Vanochtend werd ik echt moe wakker en het duurde echt een tijdje voordat ik een beetje wakker was. Natuurlijk kozen de kinderen er juist op een ochtend wanneer ik vermoeid ben voor om duiveltjes te zijn en totaal niet mee te werken. Het leek echt een eeuwigheid te duren voordat ik ze klaar had voor childcare en school. En op de terugweg begon het natuurlijk ook nog te regenen terwijl mijn was buitenhing. Wat een geluk allemaal op de vroege ochtend! Ik had besloten niet te veel te snoepen vandaag dus heb mezelf de hele dag bezig gehouden met andere dingen zodat ik geen tijd had om troep te eten. Heb een lesje bodypump gedaan en dat ging wel goed opzich. Alleen met de squads heb ik mn knie een beetje naar de klote geholpen voor de rest van de dag. Thuis heb ik de was die ik binnen opnieuw opgehangen had gesorteerd, opgevouwen en opgeruimd en daarna de afwas gedaan en even gezogen. Toen ben ik gaan lunchen en daarna uit verveling maar wat strijkwerk gaan doen om de tijd te doden en een afspraak gemaakt voor maandag met mijn personal trainer. Daarna even wat fruit gegeten en naar school gereden om Sammie op te halen. Thuis even een begin gemaakt aan haar huiswerk en ervoor gezorgd dat ze haar lunch op ging eten. Ze had over de hele dag wat crackertjes gegeten en een half broodje in de ochtend omdat ze geen tijd had om te eten in de pauze. Nadat ik dat broodje bijna naar binnen heb moeten duwen en toen helemaal chagrijnig was heb ik haar afgezet bij cheerleading en ben ik weer terug naar huis gereden om even een half uurtje te lezen voor ik Andie op moest halen van childcare. Andie opgehaald en die was supervrolijk. Toen hij me aan zag komen op childcare kwam hij uit de kring rende op me af en gaf me gelijk een knuffel en een kus. Dat maakte me gelukkig meteen weer vrolijk. Ik heb hem meegenomen naar Sammies cheerleading zodat hij wat rond kon rennen en spelen totdat het afgelopen was. Ik had zelf pizza's gemaakt voor de kinderen en Julianne had ze alvast op de grill gelegd voor me zodat ze klaar waren zodra ik thuis kwam met de kinderen. Andie was zo moe van childcare dat hij na het eten meteen naar bed ging en ik ging naar boksen toe. Heb echt lekker getraind. We gingen sparren deze training. Heb wel wat klappen gekregen maar was echt lekker om weer een keer te kunnen sparren. Bij het afsluiten van de training stond ik vlakbij de muur waar echt een mega grote spin op liep. Echt een enge. Dit ras noemen ze een huntsman en is niet dodelijk gelukkig. Ze kunnen bijten als ze zich bedreigd voelen maar dan krijg je alleen maar een grote bult. Ik kreeg echt de kriebels van dat beest en hoop niet snel nog eens zo'n spin te zien. Julianne was heel moe en is net naar bed gegaan dus ik zit hier nu in mijn eentje in de keuken naar een film op tv te kijken. Life as we know it. Tot nu toe wel leuke film! Al is hij wel een beetje voorspelbaar.

  • 27 Februari 2013 - 20:00

    Pap:

    Hoi spiderwoman!!!

    Had even niks te doen, kon ik eindelijk je verslagen lezen.
    je gaat lekker daar zie ik, maar kijk nou wel even uit voor je knie.
    die moet nog zo lang mee.
    je schrijft er weer flink op los, en ik ben blij dat je het allemaal leuk vind.
    dat je singapore er ook nog even bij kan pakken is helemaal super.
    wat een ervaring !!! ( ik ben zelf nooit verder gereisd dan de coentunnel ) ha ha.
    dat singapore zo`n welvarend land is, is mede te danken aan een nederlander genaamd Winsemius.
    die heeft daar veel goede dingen gedaan.
    kan je mooi even meegeven aan de aussies.
    jammer inderdaad van het tijdverschil, maar af en toe skypen lukt ons wel.
    nou kanjer, ik mis je wel hoor maar als ik dit dan weer lees ben ik super blij voor je.
    doe voorzichtig en geniet van alles.
    ik hou van je Pap. xxx


  • 07 Maart 2013 - 16:37

    Mell:

    Dag meisje!
    ik vond die spin echt gadver, mega groot en harig en eng enzo! bah bah
    je zou dr maar een tegen komen :P
    hahaha
    ik vind pap echt leuk met niet verder dan de coentunnel, volgens mij weet hij niet zo goed waar kreta ligt :P
    Fijn dat je ook even een geschiedenis lesje van hem krijgt :P
    wel zo aardig!
    Have fun daarzooo zonder moi!

  • 07 Maart 2013 - 16:37

    Mell:

    Je mist me vast heel erg ! arme jij! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 44260

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: