Fringe festival! - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Fringe festival! - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Fringe festival!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

01 Maart 2013 | Australië, Blackwood

Sammie was een beetje ziek vannacht en ik hoorde dr huilen dus besloot even bij dr te kijken. Aangezien ze nogal aan het krabben was en een hele gevoelige huid heeft en veel allergieen heb ik Julianne er even bijgehaald. Julianne was heel moe dus die heeft er even een washandje gegeven en wat medicijnen en is daarna terug naar bed gegaan. Ik ben even bij Sammie gebleven in de hoop dat ze in slaap zou vallen, maar dat liep even anders. Na de hele tijd ongemakkelijk draaien in dr bed omdat ze niet comfortabel lag heb ik voorgesteld dat ze bij mij in bed kon gaan liggen. Dat werkte gelukkig wel! Binnen een aantal minuten lag ze lekker te slapen. Ik kan niet slapen met licht en zij is bang in het donker dus ik had haar nachtlampje meegenomen. Een lichtgevend ding met sprieten die steeds van kleur veranderd. Vreselijk irritant en heb natuurlijk geen oog dicht gedaan. 1 voordeel aan niet slapen is dat je niet wakker hoeft te worden van je wekker. Mn wekker ging en ik ging mn bed uit om me klaar te maken en de rugzakken van de kinderen klaar te maken. Terwijl ik daarmee bezig was kwam Ric net terug van zijn vlucht uit Singapore en het eerste wat ie zei was natuurlijk Hey Larry! Zijn grootste hobby is mij irriteren door me Larry te noemen. Heb ontbijt voor de kinderen gemaakt en om ze snel klaar voor school te maken heb ik ze het voor deze keer in mijn bed laten eten. Dat werkte goed gelukkig want op deze manier hebben ze geen tijd om met andere dingen te kloten. Toen ze klaar waren heb ik ze naar school gebracht, wat klusjes in huis gedaan en ben daarna ff op bed gaan liggen. Het lukte niet om te slapen maar heb wel even lekker uit kunnen rusten. Het was koud vanochtend en ik had mn trainingsbroek aan en een zwart shirt met lange mouwen. Aangezien ik niet meer buiten was geweest behalve om de was binnen te halen heb ik niet doorgehad dat het ondertussen wel warm was geworden buiten. Ik had besloten Sammie lopend op te halen van school. Om 3 uur 's middags in een zwart pak met lange mouwen in de brandende zon. Wat een work-out! Dat zouden mensen moeten doen als ze af willen vallen. Het hielp ook niet echt dat Sammie besloot dat ze geen zin had om te lopen en ik haar een stuk op mijn rug heb gehad zodat het wat sneller zou gaan. Het eerste wat ik thuis heb gedaan is me uitkleden en mn kleding in de was gegooid. Snel van outfit verwisseld toen de bel ging. Tyler Skye kwam hier spelen vandaag. Dat is Sammie's beste vriendinnetje die onlangs verhuisd is omdat dr ouders uit elkaar zijn gegaan. Heel lief meisje en ze waren lekker met zn tweeen aan het spelen zodat ik tijd had om het eten voor te bereiden en Andie van childcare te halen. Iedere keer als ik kom en hij ziet me komt ie helemaal op me afrennen en springen om me te knuffelen. Echt zo schattig is dat! Zelfs als je een vreselijke dag hebt gehad, weet hij het in 1 minuut weer helemaal goed te maken. Snel de kinderen wat eten gegeven en om 6 uur stond Joe voor de deur om me mee te nemen naar the Fringe festival. Heb hem even voorgesteld aan Ric en Julianne en daarna zijn we vertrokken om een show van Arj Barker te zien. Het duurde een uurtje en was echt grappig gelukkig! De shows van de festivals vinden plaats op verschillende locaties en de meeste shows zijn in een park wat helemaal omgebouwd is tot een festivallocatie. De Arj Barker show was in een theater en na de show zijn we naar het park gereden. Daar even een paar rondjes gelopen en wat te drinken gehaald. Er waren wat kermisattracties en circustenten en een heleboel mensen. Vooral de sfeer vond ik heel leuk. Lekker relaxed, mensen zaten gezellig te barbecueen en iedereen doet lekker zn eigen ding daar. Na het park hebben we nog even een rondje door de winkelstraat gelopen en langs de discotheken. Was er al eerder geweest op mn verjaardag om een ijsje te halen maar kreeg nu even een rondleiding over het nachtleven en hebben lekker door de stad gelopen. Ben net thuis gebracht en ga nog even lezen. Want natuurlijk ben ik, nu ik tijd heb om te slapen, niet moe meer! Heb echt een hele leuke avond gehad gelukkig!

  • 02 Maart 2013 - 09:07

    Els:

    Hoi Larissa. Ik heb weer even je verslagen gelezen. Je schrijft heel leuk . Volgens mij heb je het wel naar je zin daar. Druk maar wel leuk. Denk een beetje aan je knietje ,want je moet er nog heel lang mee doen. Nou meisje veel plezier nog en geniet ervan. Dikke kus van Herman en Els.

  • 02 Maart 2013 - 12:54

    Ingrid:

    Zo, en wie (oftewel Hoe) is Joe?

  • 07 Maart 2013 - 16:44

    Mell:

    Hé Larry! hahahaha
    Vertel was Joe leuk? foto? hallooo :P
    ik wil details!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 44254

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: