Bbq at Clarissa and Greg's house. - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Bbq at Clarissa and Greg's house. - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Bbq at Clarissa and Greg's house.

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

02 Maart 2013 | Australië, Blackwood

Klop klop. Mijn wekelijkse weekendwekker Samantha staat voor de deur en klopt voor de 10e keer aan ofzo. Ik word wakker van het geluid en dan pas realiseer ik me dat er wordt aangeklopt. Ik zeg yes, goodmorning en de deur gaat open. Sammie zegt Daddy just wanted to know if you were awake.. SERIOUSLY?! Als je blijft kloppen word ik vanzelf wakker ja.. Nog geen 8 uur 's ochtends en was pas 's nachts gaan slapen. Of ik even mee ging wandelen. Natuurlijk ben ik ultrafit na zo'n 6 uur slaap in 2 dagen tijd en spring gelijk mn bed uit om een frisse ochtendwandeling te maken. NOT! Ik draai me nog een aantal keer om in mn bed en kom er een uurtje later wel uit om pannekoeken te eten die Julianne net gebakken heeft. Ondertussen bedank ik Ric even dat hij zijn kind om 8 uur 's ochtends naar mij toe stuurt om me te terroriseren. Daaruit blijkt dat het niet de bedoeling was dat ik wakker gemaakt werd maar dat ze alleen even mocht kijken of ik wakker was als mijn deur open stond. Dat had Sammie duidelijk niet helemaal begrepen. Niet veel later ging het gezin naar zwemles en had ik het rijk voor mij alleen. Ben eerst lekker in bad gaan liggen en daarna een beetje gaan opruimen, schoonmaken en een boek lezen. Ik was een beetje moe dus heb lekker gerelaxed verder. 's Middags ben ik samen met Andie naar de sportschool gelopen om mijn abonnement op te zeggen. Dat moet een maand van te voren en over precies een maand vertrekken we al naar Singapore. Tegen het einde van de middag zijn we vertrokken naar Clarissa en Greg om te barbecueen. Was heel gezellig en ik heb lekker in de zon mn boek gelezen en verder aan tafel gekletst met iedereen en lekker gegeten. Ze hebben echt een mega groot huis en een grote tuin met allemaal speelgoed voor hun drie zoontjes. Komen net thuis en ik ga het niet te laat maken vanavond en hopelijk heb ik morgen het geluk een keer uit te kunnen slapen.

  • 02 Maart 2013 - 15:05

    Anita:

    haha, ik zie het al helemaal voor me, dat lag niet in de planning hè dat geklop op de vroege morgen?
    Ik hoop dat je morgen mag uitslapen, heb je wel verdiend, je vorige nachtje was er ook aardig bij in geschoten. Je schrijft er wel heel leuk over hoor Laris, zie het helemaal voor me hoe Samantha lekker slaapt met de lichtjes en jij je er vervolgens zeer aan irriteert. Verder super hè wat je allemaal meemaakt daar. Geniet er nog lekker van. Nu slaap je waarschijnlijk al meis, slaap lekker en tot de volgende keer,
    knuf Anita

  • 07 Maart 2013 - 16:48

    Mell:

    Seriously?! haha
    ik vind er echt leuk, net sheldon :P
    maar ik zou het zelf ook niet bepaald heel leuk vinden!
    Ik wil ook zon en warmte pfff

  • 07 Maart 2013 - 16:48

    Mell:

    Seriously?! haha
    ik vind er echt leuk, net sheldon :P
    maar ik zou het zelf ook niet bepaald heel leuk vinden!
    Ik wil ook zon en warmte pfff

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 44324

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: