Sleepover - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Sleepover - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Sleepover

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

25 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Wat een rustige,gezellige en makkelijke ochtend had ik. Andie was super vrolijk en blij dat hij eindelijk een keer de aandacht kreeg. Sammie mag vaker zo'n sleepover hebben bij opa en oma wat mij betreft. Klinkt misschien niet zo aardig, maar ze eist veel aandacht op en we konden echt aan Andie merken dat hij er van genoot om voor een keertje zelf alle aandacht te krijgen. Dat is hij niet gewend maar hij vond het heerlijk. Op mijn gemak Andie klaargemaakt voor childcare en hij heeft me overal mee geholpen. Echt schattig. Hij probeerde Sammie's bed op te maken en zijn eigen ontbijt te maken. Hij wordt wel steeds handiger in dit soort dingetjes. Vanochtend kon hij zelf zn gympen aantrekken en op de juiste manier dichtmaken. Terug van childcare heb ik het huis even een beetje opgeruimd en schoongemaakt en ben daarna naar de gym gegaan voor een lesje bodypump. Kwam een paar minuutjes te laat binnen maar mocht nog meedoen gelukkig. Het is vooral veel gewichten. Was opzich wel leuk. Heb goed gebruik gemaakt van mijn eerste dag chocola eten en zit er over na te denken om pas in het weekend weer wat te nemen. Maar zie wel hoe het gaat. Mn huid reageert namelijk goed op de momenten dat ik geen chocola eet. 's Middags ben ik met Sammie naar de tandarts gegaan en daarna hebben we wat gedronken bij de Hungry Jack's. Thuis even een kleurplaat ingekleurd en toen Andie met de kinderwagen opgehaald. Normaal gaan we met de auto omdat het te warm is maar het had de hele dag geregend waardoor de temperatuur nu goed was om te lopen. De kinderen hebben nog even wat gespeeld en gegeten en daarna heeft Julianne ze gedoucht en naar bed gebracht en heb ik met Julianne nog even wat potjes Monopoly gespeeld en tv gekeken.

  • 26 Februari 2013 - 17:32

    Peet:

    Jaaaaaaaaaaaaa je kaartje is binnengekomen super leuk, ik ben weer helemaal bij met je reisverslagen.
    Volgens mij ik weet het niet zeker maar heb ergens gelezen of gehoord dat chocola doet uitdrogen dus stoppen met chocola meer water drinken. xxxxx

  • 07 Maart 2013 - 16:29

    Mell:

    Ik heb ook je kaartje gekregen, vind m echt leuk! thank you darlin'
    Ja laris meer water drinken! en minder chocola! :P
    braaf meisje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 44188

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: