Rain - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Rain - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Rain

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

15 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Vandaag heb ik een lekker relaxed dagje gehad. Ric was in de stad voor zijn werk dus het was rustig in huis. Heb lekker gelachen om het berichtje van tante Ingrid. Nu waardeer ik deze temperaturen en de zon hier nog meer! Uit school hebben we de kinderen meegenomen naar een speeltuin waar Julianne met vriendinnen had afgesproken. Zo kon ik ze meteen ontmoeten want we gaan binnenkort een lang weekend weg met zn allen naar Adelaide shores. Dat is een park bij de zee waar vanalles te doen is. 's Avonds hebben we aan tafel gekeken voor huizen in Singapore en hebben we patatjes met de kinderen gegeten en later hebben wij pasta gegeten. Na het eten hebben we met Sammie Harry Potter uno gespeeld en toen Sammie naar bed moest hebben we op mijn verzoek nog een paar potjes van het Monopoly kaartspel gespeeld. Het heeft vandaag geregend. Voor het eerst sinds ik hier ben. Maar het was alsnog 36 graden. Wel stom dat ik de was nog buiten had hangen. Dat kan ik morgen dus weer wassen.. Net even lekker geskyped met mam en Yolanda en ga zo mijn boek maar even lezen want heb nog geen zin om te slapen.

  • 16 Februari 2013 - 12:35

    Mam:

    Lekker die temperatuur daar joh!

  • 16 Februari 2013 - 12:35

    Mam :

    Doet hij het?

  • 07 Maart 2013 - 15:57

    Mell:

    Jij hebt vast en zeker heel veel zin in t weekend Adelaide shores!
    Ik wens je nu al heeeeel veeeel plezier schattepatat !

  • 07 Maart 2013 - 15:58

    Mell:

    lief he!
    hahahahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 44234

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: