Happy valentine's day! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Happy valentine's day! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Happy valentine's day!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

14 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Vanmorgen de kindjes klaargemaakt voor school en childcare en samen met Julianne weggebracht. Thuis even een was gedraaid, de afwas gedaan en de was buiten opgehangen. Ric was de stad in voor een meeting die de hele dag duurde en Julianne was aan t werk dus ik ging maar even een boek lezen op me bed. Na 3 pagina's werden mijn ogen moe en ben ik even gaan liggen. 's Middags ben ik even met Julianne mee gegaan naar de apotheek, de bank en een kledingwinkeltje. En ik heb eindelijk postcards gekocht! Nu moet ik ze nog schrijven en postzegels kopen. Toen we terugkwamen ging ik stofzuigen en koken voor de kinderen. Daarna heb ik Sammie opgehaald van school en samen met Sammie heb ik Andie opgehaald van childcare. Gelukkig deed ie helemaal niet moeilijk dat zijn moeder er niet was en heb ik ze meegenomen naar de speeltuin. Daar lekker gespeeld tot kwart voor vijf ongeveer en ze toen naar huis gebracht om te eten. Na het eten kwamen opa en oma om op te passen want ik had boksles en Ric en Julianne hadden 's avonds een meeting voor het werk. De boksles ging echt goed gelukkig. Heb nog steeds wat moeiten met die ellebogen, maar het begint langzaam te komen. Was ook een goeie groep deze keer, waardoor ik lekker heb kunnen trainen. Het was 36 graden vandaag en het liefst had ik lekker in de tuin gaan zonnen maar er werd 's ochtends al op de radio gewaarschuwd dat de uv-straling vandaag extreem hoog was, dus dat leek mij niet zo'n goed idee deze keer. Na het boksen heb ik gezellig met opa en oma gekletst en toen Ric en Julianne thuis kwamen hebben we met zijn allen gekletst. Ga zometeen lekker mijn bedje in en nog even lezen voor ik ga slapen. Heb net een weddenschap afgesloten dat ik vanaf maandag een week lang geen chocola ga eten. Hier hebben ze er weinig vertrouwen in. Maar dat kan ik wel hoor. Ze hebben hier echt te veel heerlijke chocolade dus dat wordt wel een uitdaging voor me. Hier is mijn valentine's day bijna over maar jullie zitten er nog midden in. Have a happy valentine's day, schatjes!

  • 15 Februari 2013 - 00:15

    Ingrid:

    En hier vandaag; sneeuw en ijzel. Ik heb er zo genoeg van, bah.
    Vanmorgen dus weer een excuus om niet naar de sportschool te gaan, was net zo fanatiek bezig. En als straf heb ik nu vreselijke spierpijn. Daar heb ik geen last van als ik elke dag of om de dag train, maar nu 2 dagen niet geweest en dan is het dus mis.
    Els en ik zouden vandaag ook elkaars haar verven, maar ook dat is niet doorgegaan vanwege het k*tweer.
    Maar ja, 36 graden is misschien ook wel weer een beetje veel.

    Groet.

  • 15 Februari 2013 - 07:23

    Anita:

    lekker joh dat het trainen goed ging. En die weddenschap, weet dat jij dat wel kan, hier kun je ook goed zonder lekkere dingen als je een wedstrijd hebt. Wat kun je winnen? haha knuf Anita

  • 19 Februari 2013 - 08:45

    Luc:

    Hoi Larissa, met plezier lees ik je verslagen. Ik maak me wel een beetje zorgen over je chocola verslaving. Moeten we je vast opgeven voor het programma Obese? Heeft in ieder geval het voordeel dat je de hele dag mag sporten. Groet Luc

  • 07 Maart 2013 - 15:55

    Mell:

    Hahahahaha ik vind Luc echt leuk, obese!

    ik ben blij dat je me kaart hebt gehad, van je liefste zus!

    luf luf joe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 44340

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: