My first pick up! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu My first pick up! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

My first pick up!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

13 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Vanochtend was een keertje anders dan hoe de meeste ochtenden hier gaan. Meestal is Sammie 's ochtends aan het zeuren dat ze niet naar school wilt en zich niet klaar wilt maken enzo en Andie is vrolijk en binnen een kwartier klaar met alles wat ie moet doen. Vanochtend deed Sammie meteen alles wat ik vroeg en was snel klaar zodat ze kon spelen en Andie was heel huilerig en wilde niet naar childcare. We hebben Andie naar childcare gebracht waar die helemaal overstuur was toen we hem daar achterlieten en daarna Sammie naar school gebracht. Thuis heb ik even een wasje gedraaid en dit later opgehangen. Ben even naar de gym geweest en heb echt heerlijk geluncht thuis. Daarna ben ik lekker even in de tuin een boek gaan lezen en Ric vond het nodig om een foto te maken omdat ik er belachelijk uitzag in een kinderstoeltje met een shirt over mijn hoofd omdat ik anders niet kon lezen in die hitte. Het is 34 graden op het moment en we gaan richting de 37. Langer dan 15 minuten buiten is ook niet echt vol te houden. 's Middags heb ik voor het eerst helemaal alleen gereden en Sammie opgehaald van school. Dat ging heel goed gelukkig. Behalve dat we allebei aan de andere kant aan het wachten waren op elkaar.. Maar daar konden we niets aan doen want het was heel druk dus we konden elkaar niet zien. Thuis heb ik Sammie even geholpen met omkleden en wat lekkers gegeten om haar vervolgens naar cheerleading te brengen. Met veel gezeur omdat ze geen zin had. Weer mocht ik in mijn eentje rijden en ben heel even blijven kijken om van dat gezeur af te komen. Na paar minuutjes was ze druk bezig dus kon ik weer naar huis om het eten voor de kinderen klaar te maken en later Andrew op te halen samen met Julianne. Op de terugweg Samantha weer opgepikt van cheerleading. Ik heb lekker in de tuin gespeeld met de kinderen om ze even af te leiden zodat Julianne en Ric hun werk af konden maken. Daarna hebben we ze geholpen met het avondeten en in bad gedaan. De kinderen hebben nog even tv gekeken terwijl wij aan het eten waren en daarna zijn de kinderen naar bed gebracht. We hebben nog een paar potjes van het monopoly kaartspel gespeeld en ik ga nu lekker slapen!

  • 13 Februari 2013 - 20:01

    Anita:

    Hoi meis,

    da's wel heel warm hè 34 graden? Lijkt me wel ergggg lekker, hier is het nog echt winter, brrr.
    Keek al even bij de foto's of je deze er ook op had gezet, met t shirt over je hoofd haha, we wachten het af.
    xxxxxxxxx

  • 13 Februari 2013 - 22:43

    Ingrid:

    37 graden? Ik wil ook zon!!! Ben door en door wit. En nu snap ik waarom iedereen daar om 6 uur naar de gym gaat

  • 14 Februari 2013 - 09:20

    Els:

    Je zit goed daar met die temperatuur. Het is hier berekoud . Je hebt het lekker druk maar wel leuk druk.

  • 14 Februari 2013 - 10:10

    Lisa:

    Heerlijk dat het daar zo warm is. Ik smacht naar de zon!! En inderdaad, nu ben ik ook wel erg benieuwd naar die sexy foto van jou haha! Xx

  • 07 Maart 2013 - 15:48

    Mell:

    Haha ja laris, meer foto's
    hierop dan want heb wel foto's van je dankzij Ric!
    ik wil ook zoo graag zon, pfffooe hier wordt t nu gelukkig al iets beter.
    was dat gevries en sneeuw troep zo zat!
    bah bah bah, nu zon en zomer hopelijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 44322

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: