Amanda's 40th birthdayparty! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Amanda's 40th birthdayparty! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Amanda's 40th birthdayparty!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

16 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Ik ben gesloopt na een heerlijke dag. Vanochtend hebben de kinderen me lekker in bed laten liggen. Was alsnog vroeg wakker en ben 's nachts 10x wakker geworden omdat ik moest plassen. De kinderen gingen naar zwemles en ik ben naar de gym gegaan om freestep te doen. Het ging best goed deze keer! Er was 1 stukje dat me niet lukte in de hele routine dus dat was wel okee. 's Middags kwamen opa en oma even langs en daarna zijn we naar de verjaardag van Amanda gegaan. Amanda is een oud collega van Ric en Julianne en had een feestje in dr tuin. Er was een mega jacuzzi in de tuin en een grote tent die voor wat verkoeling zorgde. Heb gezellig met mensen gekletst en ook even met de kinderen gezwommen. Op een gegeven moment had ik vijf kinderen tegelijk om mijn nek, rug en armen hangen.. Ze hadden allemaal verschillende soorten taart en heb weer lekker veel chocola gegeten. Maandag begint mijn weddenschap dus heb er nog even lekker van genoten nu het nog kan. 's Avonds nog even een verjaardagstaart voor Andrew gemaakt die morgen zijn verjaardag viert hier en ga zometeen mijn bed maar in.

  • 16 Februari 2013 - 13:48

    Anita:

    gaaf hoor wat jij allemaal meemaakt :), Op Andrew's verjaardag dus ook nog chocola haha,
    alvast veel plezier morgen en voor nu slaap lekker, xxx

  • 16 Februari 2013 - 18:41

    Manon:

    Haha leuk laris! Lekker nog even eten morgen, je gaat echt afkickverchijnselen krijgen. Die mensen gaan gek worden haha x

  • 17 Februari 2013 - 10:41

    Els:

    Hoi harde werker.je hebt het maar druk met taart en chocolade eten. Het is maar goed dat je veel sport . Bij mij zouden de kilo s eraan vliegen. Je schrijft leuke verhalen en ik heb alles nog gelezen. Nou mop veel plezier en ik blijf je volgen.

  • 07 Maart 2013 - 16:03

    Mell:

    Ik vond die taart echt mooi !
    leuk gemaakt!
    en ik wil ook een jaccuzi in de tuin, jammer genoeg moet ik dan ook een schutting nemen!
    vanwege mij allerliefste schattigste buurtjes! <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 44347

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: