Hoera Manon is 21!!!!!! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Hoera Manon is 21!!!!!! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Hoera Manon is 21!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

12 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Happy birthday to Manon! Happy birthay to Manon!! Happy birthday to Manon!! Nu zijn we eindelijk volwassen. Vanochtend de kindjes klaargemaakt en naar school gebracht. Toen we thuiskwamen kwamen de schoonmaaksters het huis schoonmaken. Zoveel hebben ze niet shoonmaakt, maarja. Gister had ik alle was al gedaan en de schoonmaaksters hebben gezogen dus was er niet zo veel voor me te doen. Ik heb even wat ijs op me knie gegooid want die deed weer eens pijn natuurlijk. Toen ik naar de sportschool ging om te zwemmen was er een les aqua aerobics voor bejaarden dus ben even bij de balie gaan kletsen met die jongens die daar achter werken. Ze hebben een gratis les bij de personal trainer geregeld die boksles geeft. Echt aardig! Dus dat ga ik even regelen. Dus zonder te trainen maar weer naar huis gegaan even het avondeten voor de kinderen voorbereid en Samantha's tas voor cheerleaden gepakt. Eerst Sammie opgehaald van school toen Andie van childcare en daarna Sammie naar cheerleaden gebracht. Andie zijn avondeten gegeven en samen met zijn treintjes gespeeld. Daarna hebben we Sammie weer opgehaald van school en met haar gegeten. Sammie voorgelezen in bad en daarna geholpen met haar huiswerk. De ouders hadden een ouderavond op school dus ik moest ervoor zorgen dat Sammie optijd in bed lag. Andie lag er al in gelukkig. Na het huiswerk heb ik dr nog even tv laten kijken en daarna naar bed gebracht. Toen de ouders terugkwamen nog een poging gewaagd om naar de gym te gaan en deze keer wel gezwommen. Eerst natuurlijk even gekletst met die leuke jongen achter de balie. Er was niemand in het zwembad dus dat was wel een beetje saai. Na het zwemmen even gedoucht en weer terug naar huis gelopen. 's Avonds een paar potjes Monopoly kaartspel met Ric gespeeld en net even met Jenny en Isabel geskyped! Ga zometeen lekker slapen en in de ochtend als ik wakker word is Manon nog steeds jarig. Dat is wel een beetje een raar idee.

  • 12 Februari 2013 - 14:19

    Manon:

    Thankyou! Haha maak even een foto van die leuke jongen voor m'n verjaardag! Ben benieuwd. Oud zijn we he! Pfoe. Ik ben lekker eerder naar huis gegaan zodat ik t zo nog leuk kan vieren. Voel me echt niet jarig tijdens die saaie lessen. Maar goed slaaplekker & spreek je morgen op m'n verjaardag! We zijn al sinds zondag jarig pfoe haha xx

  • 12 Februari 2013 - 21:05

    Lisa:

    Hihi, leuk zo'n Australische boy en idd.. Ben ook wel benieuwd naar hoe hij eruit ziet ;) xxxi

  • 07 Maart 2013 - 15:44

    Mell:

    Jaaa ik wil ook een foto!
    nog niet een leuke jongen gezien! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 44191

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: