Egyptian hat. - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Egyptian hat. - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Egyptian hat.

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

11 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Ook vanochtend was ik om 5 uur wakker. Deze keer werd ik uit mezelf wakker en wilde weer even gaan slapen maar om half 6 ging mijn wekker al dus had niet zo heel veel nut. 6 uur 's ochtends stond ik in de sportschool voor een lesje fitbox. Heb echt heerlijk getraind. Eindelijk een goede, intensieve training gehad en ook nog een partner die wat kon gelukkig. Ook een paar leuke mensen ontmoet daar. Verbaasde me trouwens echt hoe druk het was in de gym om 6 uur 's morgens. Terug thuis werd ik meteen overvallen door Sammie die een ballon voor me opgeblazen had en daar een happy birthday tekening op had gemaakt. Echt lief! Even gedoucht, aangekleed en cadeautjes gekregen voor me verjaardag! Daarna snel aan het werk om de kinderen klaar te maken voor school. Even de kindjes geholpen met ontbijten, aankleden, tandenpoetsen, haren doen, lunchpakketjes maken enzo. Vervolgens de kinderen naar school gereden en thuis aan het werk gegaan. Eerst de bedden van de kinderen maar afgehaald, het beddengoed in de was gegooid en de bedden opgemaakt met nieuw beddengoed. De speelkamer heb ik opgeruimd, het hele huis even gezogen en de afwas gedaan. Toen ik daarmee klaar was, was de wasmachine met het beddengoed klaar en heb ik dat in de tuin opgehangen. Ik heb een nieuwe was in de machine gestopt en ben vervolgens alvast gaan koken voor de kinderen. Daar de afwas weer van gedaan en Julianne naar de fysio gebracht mezelf daar vooral drie kwartier lang verveeld en weer naar huis gereden. De volgende was opgehangen en nog een was in de machine gedaan. Alvast wat droge was van de lijn gehaald, gesorteerd, opgevouwen en naar de juiste plek gebracht en even een Crumpet gegeten voor lunch. Julianne geholpen met het bakken van mijn verjaardagstaart. Een wortelcake! En daarna samen met Ric Sammie van school gehaald. Even geholpen met huiswerk en toen zijn we samen een Egyptian hat gaan maken uit haar hoedenboek. Dat had ik haar gister beloofd en zodra we aan die klote hoed begonnen had ik daar alweer spijt van. 100000 stukjes die aan elkaar gelijmd moesten. We hadden geen lijm dus hebben lekker met plakband lopen kloten. Om half 6 waren we pas klaar met dat ding en heb ik de kinderen eten gegeven. Daarna nog even met de kinderen buiten gespeeld en toen was het tijd voor mijn wortelcake. Met zijn vieren hebben ze happy birthday voor me gezongen. De kinderen waren echt te schattig! Even gegeten en Julianne heeft de kinderen in bad gedaan en naar bed gebracht. Samen met Rick heb ik het eten op gehaald. We gingen Indisch eten en ik had heerlijke garnalen. Na het eten met Ric een spelletje Greed gespeeld en daarna nog even de laatste was van de lijn gehaald en Ric heeft alles gestreken. Nog wat laatste afwas gedaan en toen klaar gemaakt om naar bed te gaan en in bed nog even geskyped met mam en Rick. Hele dag geen minuut de tijd om stil te zitten maar toch een leuke dag gehad. En tante Ingrid ik weet dat ik oud klink maar ik ben WEER moe! Misschien heb ik wat meer slaap nodig.. Mijn happy birthday hier is bijna over en in Nederland nog niet helemaal. Dus genieten jullie maar lekker van mijn birthday!

  • 11 Februari 2013 - 14:30

    Manon:

    Hahaha loser met die hoed ik lach je uit. Ben benieuwd hoe je armband is, maar je bent in slaap gevallen sukkel! Spreek je morgen x

  • 11 Februari 2013 - 14:51

    Erica:

    Hoi Larissa,

    Van harte gefeliciteerd. Zo te lezen vermaak je je daar prima. Erg leuk om je verhalen te lezen.
    Groeten Erica

  • 11 Februari 2013 - 16:33

    Anton Sikkes:

    He larissa. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik lees dat je volop geniet. Maak er een leuke dag van. X

  • 11 Februari 2013 - 22:01

    Thea :

    hoi larissa ben blij dat je toch een leuke dag heb gehad,ben blij dat je het naar je zin hebt.

  • 12 Februari 2013 - 13:05

    Mamma:

    Druk daggie haha huishoudstertje !! Je wordt wel echt verwend daar, top!lief he die kinderen hoe ze met je omgaan, echt schatjes Xxx

  • 13 Februari 2013 - 22:32

    Ingrid:

    Hoi Miss 21,

    Maak je niet dik, van zo'n dag zou ik ook Total loss zijn.
    Om 6 uur in de gym... Petje af hoor!
    Het klinkt allemaal erg leuk daar. Enjoy.

  • 13 Februari 2013 - 22:32

    Ingrid:

    Hoi Miss 21,

    Maak je niet dik, van zo'n dag zou ik ook Total loss zijn.
    Om 6 uur in de gym... Petje af hoor!
    Het klinkt allemaal erg leuk daar. Enjoy.

  • 14 Februari 2013 - 09:11

    Els:

    Hoi Larissa wat een dag zeg.en hij begon al zo vroeg. Maar je hebt in ieder geval een leuke verjaardag gehad.

  • 07 Maart 2013 - 15:42

    Mell:

    Ben blij dat je een leuke dag hebt gehad, voelde je je toch nog jarig daar!
    Gelukkig ben je nu ook bejaard aan t worden net als mij :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 44319

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: