Hahndorf! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Hahndorf! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Hahndorf!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

10 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Heb een heerlijke zondag gehad die helaas alleen wat vroeg begon. Om kwart over 5 vanochtend besloot Sammie dat ik genoeg geslapen had dus dook ze bij me in bed om in mijn kamer te spelen. Niet veel later kwam Andie er ook bij en was mijn zondag begonnen. Na wat spelen met de kinderen en mijn ontbijt heb ik Julianne geholpen met de bacon and egg pie die we alvast klaar gingen maken voor het avondeten zodat deze alleen nog de oven in moest 's avonds. Daarna heb ik pannenkoeken voor de kinderen gebakken en deze samen met de kinderen gegeten. Aangezien het nog vroeg was, had ik tijd om lekker relaxed in bad te gaan liggen en mijn boek te lezen. Na mijn bad ben ik mij klaar gaan maken en toen iedereen klaar was zijn we opweg gegaan naar Hahndorf. Een duits dorpje niet ver van Blackwood. Hier gingen we aardbeien plukken. Is best leuk om dat zelf te doen. Ik werd gedwongen om een hoed op te zetten voor de zon dus ik zag er echt prachtig uit.. Nadat iedreen zich volgegeten had aan aardbeien en de aardbeien die mee naar huis gingen afgerekend waren, zijn we opweg gegaan naar de chocoladefabriek. Een beetje rondgekeken wat voor soorten chocola er zijn en natuurlijk ook wat gekocht. Daarna zijn we naar de kaasfabriek gegaan want die was er toch naast. Ook hier een beetje rondgekeken en het een en ander gekocht en daarna de auto in onderweg naar een leuk bakkertje waar je lekker kunt lunchen. Aan het eind van de middag zijn we terug naar huis gereden en heeft Ric een springkussen voor de kinderen opgeblazen. Daarmee konden ze lekker nog wat laatste energie kwijt. 's Avonds hebben de kinderen patatjes gegeten en wij hebben er een paar meegepikt. Net avondgegeten en ga vroeg slapen vanavond want mijn wekker gaat al om half 6. Ga om 6 uur namelijk fitboksen morgenochtend.

  • 10 Februari 2013 - 10:51

    Mam En Rick:

    Hee lief echt onwijs leuk hoor wat je daar allemaal meemaakt! Wel vroeg he die kids haha. 6 uur fitboksen Pff moet er niet aan denken.. Echt wat voor jou he die chocolade fabriek, het lijkt ons een super omgeving waar je zit. Rick heeft een straatje staatsloten gekocht dus wie weet. Xxx

  • 10 Februari 2013 - 18:36

    Els De Kamper:

    Hoi Larissa. Leuke berichtjes heb je weer geschreven.heerlijk om te lezen. We hopen dat je het een beetje naar je zin hebt. Dan wensen we je morgen een fijne dag . Nou meisje,alvast gefeliciteerd met je 21ste verjaardag en we blijven je volgen. Dikke kus van herman en els.

  • 10 Februari 2013 - 22:27

    Pap En Petra:

    Hooooooooooooooooooooooooooooiiii Kanjer van me,

    van harte met je 21e.

    wat raar om het zo te vieren

    maar geniet er maar van met alles wat je daar meemaakt.

    Ik zal je eerlijk bekennen dat ik alleen je eerste verhaaltje gelezen hebt en voor de rest nog geen tijd heb gehad, maar ik ga er eerdaags even lekker voor zitten en alles lezen.

    Nou ouwe......
    geniet van weer een jaartje ouder en { oh ja } volwassen zijn,

    we skypen nog wel,

    xxxx pap en petra.

  • 11 Februari 2013 - 06:43

    Anita:

    Hey Laris,

    super allemaal weer wat je hebt mee gemaakt. Van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag. We gaan straks vast lezen hoe je deze dag daar viert, hier begint de dag net, maar bij jou schiet ie al een heel eind op. Veel plezier meis, xxx

  • 07 Maart 2013 - 15:31

    Mell:

    Hmm klinkt als een heerlijke dag chocola en aarbeien, jammie!
    (- t stinkende kaas, bah!)

    ik vind je foto leuk hoor meisje, t hoedje staat je prachtig!

    En als ik jou was had ik ook lekker gesprongen op t springkussen!
    leuk joh! haha


  • 07 Maart 2013 - 15:32

    Mell:

    BTW je bent een LOSER dat je zo vroeg opstaat voor sport!
    ik vind je GESTOORD!
    KUS :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 44199

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: