Ooh Kangaroo! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Ooh Kangaroo! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Ooh Kangaroo!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

09 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Vandaag heb ik een lekker vrij dagje gehad. Om 7 uur lag Sammie al naast me in bed en om 10 over half 8 was ook Andie van de partij. Heb even lekker met pap geskyped ondertussen en hij heeft me de nieuwe dartkamer laten zien die ze aan het maken zijn. Het wordt echt heel mooi!! In de huiskamer heb ik wheat-bix gemaakt en een fingerbun gegeten. Sammie had trek dus die heb ik wat cocopops gegeven. Die ze vervolgens op de grond liet vallen dus dat heb ik even opgezogen. Daarna heb ik even met Andie gespeeld op de schommel en ondertussen met mam en Rick geskyped. De kinderen gingen naar zwemles en ik ben naar de gym gegaan. Heb eerst even hardgelopen en wat gewicht training gedaan omdat ik wat last had van mijn linkerknie en rechterkuit. Daarna heb ik meegedaan met een les FreeStep. Voor een eerste keer ging het niet slecht en ik vond het echt een leuke les. Die ga ik vaker volgen. 's Middags ben ik lekker een boek gaan lezen in de zon en best wel bruin geworden. Alex (Ric's oudste zoon) is verhuisd en woont nu samen met een aantal vrienden. Samen met Ric en de kinderen ben ik even langs geweest om te kijken. Hij heeft ook beloofd dat ik de volgende keer als ze uitgaan met vrienden mee mag. Dat is wel leuk want er zijn hier niet veel mensen van mijn leeftijd. Alleen in de gym en die zijn ook allemaal heel aardig gelukkig. 's Avonds heb ik een boek gelezen in mijn kamer want de kinderen waren echt drama en ik was lekker vrij dus had geen zin om me daarmee bezig te houden. Ondertussen was Ric begonnen met de barbie (barbecue) en was Julianne vooral aan het gillen naar de kinderen omdat ze echt vreselijk waren alle 2. Na het eten ben ik samen met Ric naar het national park gegaan. Ik hardlopen, hij fietsen. Had er niet zo goed over na gedacht dat ik pijn in mijn knie en kuiten heb. De heenweg heb ik nog gerend. Steeds een stukje langzamer en de terugweg heb ik voornamelijk gelopen en af en toe een beetje gerend. Na een tijdje heb ik Ric's fiets gepikt en hem laten rennen. In het park hebben we een hele groep Kangaroos gezien. Was echt leuk om ze heen en weer te zien hoppen de hele tijd. Thuis nog even wat gegeten en aan tafel gekletst. Ook nog eventjes met Mies geskyped! Dat was wel leuk. Door het tijdverschil krijg ik mensen niet zo heel veel te spreken. En wilde net gaan slapen toen ik me bedacht dat ik nog geen verhaaltje had getypt. Dat kan natuurlijk niet.

  • 07 Maart 2013 - 14:51

    Mell:

    Jij sport echt veel, en ik wil nog meer foto's van de diertjes daar!
    + mijn HAAI! die ontbreekt aan alles, op die spin na heb ik niets engs gezien nog!
    succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 44329

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: