Hungry Jack's - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Hungry Jack's - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Hungry Jack's

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

08 Februari 2013 | Australië, Adelaide

De hele ochtend waren de kinderen behoorlijk druk en ik kon Sammie niet echt aan het eten krijgen. Uiteindelijk had ik beide kinderen op tijd klaar en konden we nog even gaan spelen voor we naar school moesten. Ik deed alsof ik Andie op wilde eten en de kinderen hebben als een gek door het huis en de tuin gerend. Doen ze normaal ook wel eigenlijk maar dan hoef ik niet mee te doen. Vandaag hadden ze besloten dat ik een zeemonster was dus dan maar achter ze aan om Andrew op te eten. We hebben Andrew naar school gebracht en zijn terug naar huis gegaan want Sammie wilde graag lopen naar school. Dus heb ik haar samen met Ric lopend naar school gebracht en op de terugweg zijn we iets doorgelopen naar de winkels om postcards te kopen en een cadeautje voor Andie die bijna 3 wordt. Helaas kwamen we met lege handen terug. Wel hebben we nog even een Koala gespot in de boom bij de parkeerplaats voor de winkels. Vind het nog steeds een beetje raar idee dat dat allemaal gewoon rondloopt hier. Ric werd laatst voorbij gelopen door een Kangaroo. Terug thuis heb ik even op mijn bed gechillt en ben ik boodschappen gaan doen met Julianne. Normaal gesproken hoef ik niet mee, maar ik mocht kijken wat ze allemaal verkopen in de supermarkt en mocht zeggen wat ik allemaal wilde hebben. Juist nu ik had besloten wat minder chocola te gaan eten omdat ik echt een beetje verslaafd ben, besloot Julianne dat het een goed idee was om zo'n beetje alles met chocola en typische Australische dingetjes voor me te kopen. Maar ik heb vandaag een hele dag geen chocola gegeten! Ben trots op mezelf. 's Middags hebben we Sammie opgehaald en heb ik haar geholpen met haar huiswerk (luisteren hoe ze een boek leest). Daarna zijn we lekker de tuin in gegaan waar zij op me telefoon Subway surf heeft gespeeld en ik een verhaaltje voor het slapen gaan heb geschreven. Ondertussen ging Julianne Andie ophalen van school en daarna zijn we met zijn allen naar Hungry Jack's gegaan. De Australische versie van Burger King. De kinderen wilde allebei een ijsje en wat te drinken en verder konden ze lekker rondrennen op de playground. Even wat energie kwijtraken zodat ze thuis wat minder druk zouden zijn. Thuis wilde de kinderen een kussengevecht gaan doen waar ik echt geen zin meer in had. Dus ben naar mijn kamer gevlucht met de smoes dat ik nog huiswerk moest maken. Heel slecht, maar die kinderen vreten echt energie. Thuis hebben wij gegeten. Left overs van de afgelopen paar dagen. En homemade garlic bread. Echt heerlijk. Aangezien ik zo'n beetje alle left overs al gegeten had voor lunch iedere dag was er alleen nog pasta en heeft Julianne er een salade bijgemaakt. Daarna hebben we Greed gespeeld. Het is een dobbelspel waar iedere letter een andere betekenis heeft en je een bepaald aantal punten moet scoren. En dan moet gokken of je door wilt gaan of niet. Als je doorgaat terwijl je al wat punten hebt en je scoort geen punten met je overige dobbelstenen tellen je punten niet mee van dat potje. Best leuk spel maar ik was vooral heel moe dus ben maar meteen gaan schrijven en ga nu lekker slapen. Buenos dias, amigos!

  • 08 Februari 2013 - 17:30

    Ingrid:

    Hi Laris,

    Leuke verslagen, maar het valt me wel op dat je heel vaak schrijft dat je 'zo moe' of 'kapot' bent??? Word je nou 21 volgende week of 61? ;-) Kom op hè!
    Het lijkt me echt kicken om zomaar een koala of ander vreemds tegen te komen. Hoe gaat het met autorijden, went het al?
    Wat doen je 'pleegouders' precies voor werk?
    Het is hier weer berekoud en het sneeuwt weer, dus geniet maar van dat mooie weer.

    Groet xxx

  • 08 Februari 2013 - 19:29

    Ted:

    Je voelt je al lekker thuis, hebben ze nog een oppas nodig? Bel maar dan kom ik ook over de plas. Je f.oom

  • 09 Februari 2013 - 09:30

    Anita:

    Hey Laris,

    leuk verslag weer, ben blij voor je meis dat je het zo naar je zin hebt. Ik zie het al helemaal voor me hoe jij achter die koters aan het rennen bent, ben je niet gewend hè haha? Ben net mijn bedje uit, en jouw dag zit er al bijna op, gek idee. Dus slaap lekker straks, xxx

  • 07 Maart 2013 - 14:47

    Mell:

    Haha ik snap t wel hoor dat je zo moe bent!
    Ken het gevoel!
    Kinderen maken je ook echt moe :P
    ik was gesloopt na een dag werken ! haha

    maar die arme mensen hebben er gewoon een derde kind bij haha
    die ook lekker rent en gilt door het huis haha


  • 07 Maart 2013 - 14:47

    Mell:

    + alles opeet! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 44306

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: