Special birthday dinner! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Special birthday dinner! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Special birthday dinner!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

07 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Vanochtend had ik een heerlijk rustig ochtendje. Andrew sliep wat langer door waardoor ik alle tijd had om Samantha klaar te maken voor school en tegen de tijd dat Andrew wakker werd heeft Julianne hem klaar gemaakt voor child care en ik heb samen met hem zijn tanden gepoetst. Ik heb ze naar school gereden en toen we terugkwamen ben ik naar de sportschool gegaan voor een les FreeAerobics. I really, really suck! Het begon wel makkelijk en alle pasjes en stukjes kon ik wel volgen maar net op het moment dat ik trots op mezelf begon te worden, besloot de lerares de hele routine achter elkaar te doen en door elkaar te doen. Vanaf dat moment was ik de les volledig kwijt. Aangezien ik niet zo heel intensief mee had gedaan ben ik nog heel even gaan sporten maar na een half uurtje ofzo had ik geen zin meer dus ben ik naar huis gegaan om te lunchen, douchen en vervolgens te crashen op mijn bed want ik was kapot. Net op het moment dat ik bijna in slaap viel, werd ik door Ric geroepen omdat we mijn pinpas op gingen halen. Met mijn pinpas op zak weer naar huis gereden waar ik even in de tuin ben gaan liggen om te zonnen en vervolgens na een half uur weer op mijn bed te crashen omdat ik moe was en het warm was in de zon waardoor ik niet kon slapen. 's Middags de kinderen weer opgehaald van school en child care en hij moest huilen omdat zn moeder geen tijd voor hem had omdat ze aan het werken was. Best logisch, hij is gewend dat zijn moeder altijd tijd voor hem heeft en dit is pas de eerste week dat ze fulltime aan de slag is gegaan. 's Avonds kwamen opa en oma om op de kinderen te passen zodat Ric en Julianne mij mee uiteten konden nemen voor mijn verjaardag. Ik heb echt lekker gegeten en het was gezellig! Na het eten in het restaurant zijn we naar de chocoladefabriek gereden omdat ik daar graag naartoe wilde. Maar die was helaas gesloten. We konden wel zien hoe mensen van binnen aan het werk waren en de volgende keer gaan we heen als het open is. Daarna zijn we naar de kust gereden om daar rond te lopen. Echt zo'n vakantieplek, zag er vet mooi uit. We hebben een beetje in de winkels gekeken en verder hebben we een ijsje gehaald. Echt een heerlijk ijsje. Je kunt zelf dip kiezen en fudge. Ik heb er chocolate en caramelfudge op gedaan, eraf gelikt en vervolgens nog een keer opgedaan met hagelslagsprinkles en gekleurde sprinkles en van die nootjes. Echt heerlijk!! Daarna zijn we naar Windypoint gegaan. Een punt in de berg onderweg naar huis waar je uitzicht over de hele stad hebt. Echt heel mooi allemaal leuke lichtjes enzo. Nu zitten we in de huiskamer met opa en oma. Have a great day you all!

  • 07 Februari 2013 - 13:24

    Me:

    Is dit werk of vakantie? Haha
    Lekker dat je zo ah genieten bent!
    Kus kus van je mamsie
    Oja misschien kan je wel werken in die chocolade fabriek... X

  • 07 Februari 2013 - 15:35

    Manon:

    Hoooi meisjepeisje, echt leuk dat je zoveel schrijft! Lees t lekker elke x als ik in de trein zit. Haha ik lach echt om je met je dansjes en overal waar je chocola hebt. Je bent al meer dan een week weg en hebt t echt super chill, ben jaloers! Slaaplekker xxx

  • 07 Februari 2013 - 17:59

    Laura :

    Leuk Larisss!! Ben blij dat je het zo naar je zin hebt..
    Ik blijf je zeker volgen.
    Dikke kus Laura

  • 07 Maart 2013 - 14:35

    Mell:

    Hahahaha
    als je dat zo verteld moet ik echt denken aan zumba toen :P
    was ook zo leuk met jou! heb toen echt gelachen!
    Volgende x moet je zulke dingen filmen, is wel zo leuk!

    Succes met al het chocola in australie proeven en opeten hi hi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 44176

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: