Gooooo Wildcats! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Gooooo Wildcats! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Gooooo Wildcats!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

06 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Vannochtend duurde het eeuwen voordat de kinderen klaar waren. Maarja, ik had ze optijd klaar en heb ze zelf naar school gereden! Wel met Julianne naast me, maar het ging redelijk goed. Alleen 1 keer ging ik bijna aan de rechterkant rijden. Nadat ik ze naar school heb gebracht heb ik ontbeten, gesport in de gym hardlopen, benen getraind en zumba gedaan, later ging ik in de tuin touwtjespringen, lezen en zonnen. 's Middags na school had Samantha cheerleading. Ze zijn de wildcats in het Belair cheerleading team en Samantha hoort bij de Paws. De jongste kindjes van het cheerleading team. Julianne had me van te voren gewaarschuwd dat het saai zou zijn, maar dit was gewoon verschrikkelijk. Anderhalf uur lang heb ik op moeten letten hoe die kinderen 4 pasjes moesten leren. Ik ben een aantal keer bijna in slaap gevallen. Ook omdat ik moe was, maar toch. Dit was in ieder geval de laatste keer dat ik een hele training ben gaan kijken. Maar ik heb maar gewoon heel enthousiast gedaan. Na het avondeten ben ik gaan boksen in de gym. Het was Thaiboksen en ging best goed eigenlijk. Alleen moest ik met een aantal sukkels trainen die natuurlijk niks konden dus het was een beetje saai. Ik heb wel een aantal leuke mensen ontmoet en gezellige gesprekken gevoerd! Was dus toch nog ergens goed voor. Morgen ga ik maar wat eerder op om van te voren te ontbijten enzo. Voor het geval daar weer geen tijd voor is. And for you guys, have a happy day today!

  • 06 Februari 2013 - 14:21

    Mamma:

    Echt leuk om te lezen allemaal. Vooral fijn dat je het zo naar je zin hebt. Ja cheerleaders zijn zo en zo niet echt jou ding haha. X

  • 06 Februari 2013 - 15:00

    Peet:

    ben helemaal bij laris super leuk. heb inge van de week ook gesproken op skype daar is het 29 graden leuk dat jullie lekker weer hebben. hier sneeuwt het weer xxxx

  • 06 Februari 2013 - 21:32

    Syl:

    Het Larissa, nou alles gelezen en jeetje wat een avonturen heb je nu al,haha. Zet hem op daar en zal het blijven volgen... Xxx syl

  • 06 Februari 2013 - 23:58

    Ingrid:

    Ha Laris, het lijkt meer op een zon- en sportvakantie.

  • 07 Februari 2013 - 08:10

    Anita:

    haha, wat grappig weer, zie het helemaal voor me laris mee naar de Chearleaders. Leuk hoor meis dat je je zo vermaakt, verheug me al weer op je volgende verhaal. Stuur je ook wat zon deze kant op haha? xxx

  • 07 Februari 2013 - 09:09

    Moos:

    hey meis, wat netjes dat je dagelijks een stukje schrijft! En leuk voor ons hahah. Have fun girl.
    xx

  • 07 Maart 2013 - 14:17

    Mell:

    Kinneke,

    jij moet ook gaan cheerleaden!
    past bij je! hahhaha
    goooooo wildcats, net als in high school musical :P
    Leuk he?! vind t een top idee van mij!
    zie je al huppelen in een rokje met je pompoms !
    whoehoe nou succes alvast met trainen!

    Smaaaaaaakjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 44242

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: