Swimming lessons - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Swimming lessons - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Swimming lessons

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

02 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Helaas heb ik nog steeds een beetje last van een jetlag en dat merk ik vooral aan mijn slaappatroon. Ik ben gister de hele dag moe geweest en in de avond kon ik niet slapen. Ben 's nachts eindelijk in slaap gevallen en om 5 uur werd ik wakker omdat ik niet moe meer was. Rond kwart over 6 begon ik moe te worden en wilde ik net gaan slapen. Maar om half 7 stond Samantha in mijn kamer om te kijken of ik wakker was en om spelletjes op mijn telefoon te spelen. We hebben ook even met Melanie geskyped zodat ze die kon ontmoeten. Niet heel veel later kwam ook Andrew erbij en hebben we met zijn drieen op mijn bed gespeeld. Terwijl er door de ouders voor Andrew gezorgd werd heb ik wat ontbijt voor Samantha gemaakt en zijn we met zijn drieen in de tuin gaan spelen. Ik had wat cadeautjes voor ze gekocht in Nederland en dat vinden ze helemaal geweldig. Ze kunnen er niet vanaf blijven. De kinderen hadden zwemles en ik ging met ze mee. De kinderen houden echt van zwemmen en het is echt schattig om te zien hoeveel plezier ze hebben tijdens het zwemmen. Het is maar een half uurtje en is in het winkelcentrum. Op deze manier konden we meteen een nieuwe simkaart halen voor in mijn telefoon en een bankaccount aanschaffen. Er is wat fout gegaan met het aanmelden van mijn telefoonnummer dus daar zal morgen even over gebeld moeten worden. 's Middags hebben we de kinderen meegenomen naar een Playground waar ze konden schommelen en glijden. Ik heb ook lekker meegespeelt en ben daarna lekker in de zon gaan zitten. Toen we terugkwamen ben ik even gaan hardlopen. Ric heeft mij van te voren de weg naar de Main Road laten zien en mij verteld dat ik die gewoon af moest rennen. Dan kon ik niet verdwalen. Daar heeft ie zich goed in vergist. Ik ben wel 6 keer de weg kwijt geraakt en was echt blij dat ik uiteindelijk de weg weer had gevonden. Toen ben ik maar in de tuin gaan touwtjespringen en een beetje schaduwboksen. Ik ga echt snel naar de sportschool hier want ik mis het boksen echt heel erg. Ric en Julianne hebben en feestje vanavond en opa en oma zijn hier om op te passen aangezien ik officieel nog vrij ben tot maandag. Daar merk ik niet zoveel van aangezien vooral Samantha constant mijn aandacht vraagt. Gelukkig ligt ze nu op bed. En gaat ze zo slapen. Heb net een verhaaltje voorgelezen wat ik zelf geschreven had omdat ze dat graag wilde. Jammer genoeg vond ze het verhaaltje helemaal geweldig en krijg ik waarschijnlijk elke dag vraag naar een nieuwe verhaaltje. Het blijft wel een raar idee dat ik mijn dag al bijna af ga sluiten terwijl het in Nederland pas 11 uur is. Fijne dag allemaal! Voor mij is het bijna bedtime.

  • 02 Februari 2013 - 11:12

    Anita:

    Hoi Laris,

    wat schrijf je weer leuk, geniet er echt van om je verhalen te lezen meis. Ja, als echt vrij klinkt het niet hè haha? Die kleintjes vinden het helemaal geweldig hè dat je er bent. Gelukkig maar, hoop dat je nog wel wat tijd krijgt om uit te rusten en dat je een goeie sportschool gaat vinden waar je het boxen weer op kunt pakken. Slaap lekker en tot gauw weer, xxx

  • 02 Februari 2013 - 12:07

    Mell':

    Hermanita ! <3

    Haha ik denk dat die mensen ipv een au pair er een derde kind bij hebben!
    Wat denk jij? Ben echt blij dat je het leuke kinderen vind !
    Samantha is ook wel echt lief!
    Wil Andrew ook snel ontmoeten..
    Echt wat voor jou om te verdwalen :p
    Hoe is t weer?
    Veel plezier verder! Vind je verhaaltjes leuk!
    Wil alleeeeen nog foto's ( zeur zeur )
    Een heerlijke kus & knuffel van je zus.
    Want daar hou je zo van :p

  • 02 Februari 2013 - 16:03

    Marga:

    Hoi Laris,

    Geniet lekker van je nieuwe avontuur! Maak er een fantastische tijd van!
    Kus, Marga

  • 02 Februari 2013 - 20:27

    Mamma:

    Hee schatje, echt leuk je hierop weer te volgen, en zo leuk als je schrijft! Ja het valt niet mee he kleine kinderen haha , ook dat is topsport!! Dikke kus en love you

  • 03 Februari 2013 - 18:18

    Lisa & Stephan:

    Hoi Larissa,

    Wat leuk zeg, zo aan de andere kant van de wereld. Klinkt ook als een fijn en lief gezin!!! Lekker genieten daar en wij gaan je volgen hoor! Leuk om je verhalen te lezen, je schrijft leuk!! :)

    Liefs Lisa en Stephan

  • 03 Februari 2013 - 22:42

    Moos:

    Heyyyy meis,

    Wat leuk dat we je weer kunnen, blijft een vreemd idee dat je nu down under bent.
    Rachelle is stiekum jaloer hoor!!!!, ,maar die ligt voorlopig aan de ketting.
    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 44152

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: