A warm welcome - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu A warm welcome - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

A warm welcome

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

01 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Mijn eerste vlucht was heel rustig en heb vooral films gekeken. Wel was ik kapot tegen de tijd dat ik het vliegtuig uit was en op Dubai aankwam. Wat een geld moet daar in zitten. Het vliegveld is echt mega groot en super luxe. Allemaal nieuwe grote liften met daarachter een waterval binnen en verschillende fontijnen. Ik moest naar gate B23 en werd echt van hot naar her gestuurd door de borden en moest de ene roltrap af en de ander weer op. Uiteindelijk kwam ik aan bij gate A en moest ik met de trein naar gate B. Zo belachelijk groot is die luchthaven. Gelukkig heb ik de gate redelijk snel en redelijk stressloos kunnen vinden. Toen ik langs alle security geweest was en border service kregen we te horen dat het vliegtuig vertraagd was. Dat was wel vervelend omdat ik nu niet meer terug kon naar de winkels enzo. Dus dan maar zitten en wachten. Uiteindelijk mochten we het vliegtuig in en zat ik samen met een ander meisje in het middenpad. We hadden met zn tweeen vier stoelen. Dat was wel chill. Zo konden we lekker uitgebreid liggen. Deze vlucht hadden we wel wat last van turbulentie maar ik heb mij hier niet zo aan gestoord gelukkig. Wat wel jammer is, is dat ik amper heb kunnen slapen. Dus ik was echt uitgeput tegen de tijd dat ik aankwam op het vliegveld. Snel door de douane gegaan. Eerst nog even een stressmomentje omdat ik mijn adres op een blaadje in moest vullen. Dat adres wist ik natuurlijk niet meer. Maar Melanie is geweldig en heeft het voor mij opgelost voor ik bij de Douane kwam. Mijn koffers kwamen redelijk snel en daarna werd ik ontvangen door mijn gastgezin. Ik kreeg van beide meteen een knuffel en er werd de hele weg naar huis non stop tegen me gepraat. Ze doen er alles aan om ervoor te zorgen dat ik mij welkom voel bij ze en zijn heel aardig tegen me. Ik moet nog wel even wennen aan hoe alles gaat maar het gaat mij allemaal redelijk makkelijk af. 's Avonds heb ik nog even geskyped met Chris en later met Melanie. Wel raar hoor met 9,5 uur tijdverschil. Vanochtend om kwart over 7 waren de kinderen al aan het gillen in de keuken, waar ik redelijk chagrijnig van wakker werd omdat ik amper had geslapen. Maar daar moet ik maar aan gaan wennen want het zijn tenslotte kleine kinderen. Heb vandaag een tour gekregen door Blackwood, waar het gezin loopt. Het huis ligt gelukkig op loopafstand van alle winkels en winkelcentra. Heb wel met een lange broek en een vest gelopen want vandaag was de eerste koudere dag die ze hebben gehad dit jaar. Echt wat voor mij, maar vergeleken met Nederland is 20 graden alsnog wel lekker. 's Middags hebben we de kinderen opgehaald van school en kindergarden en daarna met zijn allen wat gegeten en de kinderen in bad gedaan en naar bed gebracht. Nu ben ik lekker met mam aan het skypen en ga zometeen lekker douchen en mijn bedje in.

  • 02 Februari 2013 - 09:29

    Ingrid:

    Hi Laris,

    Het klinkt alsof je in een warm nest terecht bent gekomen. Het lijkt me voor die mensen ook wat om zomaar iemand in huis te hebben en voor die kinderen ook best spannend.
    Ik hoop dat je snel went en het erg leuk gaat vinden en ik volg heel graag je verslagen, dan ben je toch nog een beetje 'dichtbij'.

    Ingrid xxx

  • 02 Februari 2013 - 12:00

    Mell':

    Loeroesoe!
    Ik vond het meisje echt leuk gister ( voor mij )
    En vanochtend voor jou ( zo raar ) haha
    Ik ben net wakker en jij gaat straks zo alweer slapen :p
    Ben blij dat je het leuk hebt, wil snel foto's
    En een rondleiding door het huis!
    Loveyou

  • 06 April 2013 - 17:49

    Jari:

    Hey laris
    Ik volg je ook hoor!
    Alles goed met je ??
    Ik heb tegen je gepraat op facebook, maar je reageerde niet
    Volgende week zaterdag zal ik je nog eve berichtje stuure
    Dan regel ik Skype en praten we eve
    Vandaag het weer dat ik even vrij heb is gelukkig goed, hoop voor jou ook haha
    Veel plezier daar !!

    Jari x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 44299

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: