Just a lovely day. - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Just a lovely day. - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Just a lovely day.

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

03 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Ik heb echt een heerlijke dag gehad vandaag. Ik was kapot gister en ben om 10 uur al naar bed gegaan. Vanmorgen om 8 uur werd ik wakker omdat Samantha mijn kamer binnenkwam. Heb dus lekker 10 uur lang geslapen. Even geskyped met papa, Chris, Melanie en Michelle waar het nog zaterdagavond was. Samen met Ric en de kinderen ben ik naar het strand geweest. Toen we daar aankwamen was alles afgezet voor een zwemwedstrijd dus zijn we naar een grote speeltuin geweest. Het weer was prachtig en ik ben lekker op een bankje gaan liggen om te zonnen. Daarna zijn we naar een soort autoshow geweest met allemaal hele mooie Amerikaanse auto's op een veld. Daar was Julianne aan het werk en die kwamen we ophalen. Ze verkoopt daar samen met een vriendin zelfgemaakte siraden. Er zitten echt hele mooie tussen en ik krijg er 1 met mijn verjaardag! Nadat ik de auto's een beetje bekeken had ben ik weer lekker in het gras gaan liggen om te zonnen. Het was ongeveer 25 graden vandaag en er was werkelijk geen wolkje aan de lucht te bekennen. Op de terugweg zijn we door de drive-in gereden bij Hungry Jack's. De Australische Burger King. Daar hebben we een ijsje gehaald en daarna zouden we terug naar huis gaan, maar ik wilde heel graag zien waar het park was zodat ik daar heen kan gaan om hard te lopen. Ik dacht van te voren dat ik daar niet zou verdwalen maar het is echt mega groot. We hebben gelijk een wandeling door het park gemaakt en ik heb schildpadden en koala's gezien. De koala's zijn echt heeel schattig. Ik ga zo even kijken of ik foto's op mijn laptop kan zetten en dan zal ik wat uploaden hier. We zijn net thuis en gaan vanavond gezellig kaarten. Aangezien jullie dag nog gaat beginnen wens ik iedereen een fijne zondag!

  • 03 Februari 2013 - 10:20

    Mamma:

    Gaaf die foto's!!! Xxx

  • 03 Februari 2013 - 10:40

    Anita:

    top meis, klinkt heel leuk allemaal en lekker dat je zo goed hebt geslapen, inderdaad heel leuk die foto's, xxx

  • 03 Februari 2013 - 13:32

    Chriiss:

    wauw wat een omgeving, onwijs mooie foto's!
    zijn alle huizen zoals die op de schtergrond bij de schommel?

  • 03 Februari 2013 - 18:25

    Lisa:

    Leuk om nu een beeld te hebben van de omgeving en kids enzo!!! En oehhh, lekker weer zeg!! :)

  • 07 Maart 2013 - 13:43

    Mell:

    Hermaaaniiiiiitaaaaa!

    Beautiful je speeltuin foto's enzo!
    Ik mis de haai nog wel eigenlijk, maar ja he!

    Zo ik ga even op derest reageren! hihi

    lufs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 44244

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: