My very first working day! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu My very first working day! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

My very first working day!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

04 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Even een verhaaltje ter afsluiting van nog een geweldige dag. Ik heb het echt enorm naar mijn zin hier! Het enige nadeel is dat mijn lichaam nog niet gewend is aan het ritme en het tijdverschil dus ik werd om 1 uur 's nachts wakker en ben gaan slapen rond kwart voor 6. Terwijl mijn wekker om half zeven ging. Heb mijn wekker even een kwartiertje gesnoozed en ben daarna gaan douchen en klaarmaken. Samantha was al wakker dus ik heb haar geholpen met klaarmaken voor school en ontbijten en daarna werd Andrew wakker en ook die heb ik klaargemaakt voor childcare. Toen iedereen klaar was zijn we naar childcare gereden en daarna door naar Samantha's school waar ik een kleine tour heb gekregen. Terug in het huis heb ik stofgezogen en verder een beetje gerelaxed. Daarna ben ik gaan hardlopen in de bergen. Dezelfde route als de vorige keer maar nu een stukje verder. En ik ben maar 3 keer verdwaald deze keer. Wat een vooruitgang! Het was behoorlijk warm buiten dus kwam helemaal bezweet terug en heb dus eerst maar even een douche genomen. Ik was kapot van het niet slapen en hardlopen dus ben even op bed gaan liggen voor een uurtje of 2. Ook heb ik een wandeling gemaakt met Ric door het dorpje. Dat was heel gezellig en hij heeft fruitchocs gekocht. Chocoladeballen met fruit erin. Deze worden alleen in Zuid-Australie gemaakt. Echt heeeerlijk! I love them. We zijn vanuit huis doorgegaan om Samantha op te halen van school en ik heb eventjes geholpen met haar huiswerk. Ik ben nu dr homework buddy. Ze krijgt echt 5 woordjes die ze goed moet schrijven en een boekje dat ze moet lezen dus dat was 5 minuutjes werk gelukkig. Met zijn drieen zijn we Andrew op gaan halen van childcare en terug in het huis zijn de kinderen gaan eten en niet veel later gaan slapen. Julianne had voor ons een gerecht met lam, rijst en groente gemaakt wat echt heerlijk was. Daarna zijn we samen naar de sportschool gegaan om mij in te schrijven en meteen maar even te gaan sporten. Na 1,5 uur ongeveer was ik er wel weer klaar mee. Niet omdat ik geen zin meer had om te sporten maar omdat we afgesproken hadden om te kaarten. Ik heb een nieuw spel geleerd het het up and down the river. Echt een leuk spel! Verder ben ik vooral de hele dag bezig geweest met eten, wat ze heel erg grappig vinden hier. Ik begon om kwart voor vier vannacht en ik ben net gestopt. Lekker de hele dag chocola, koek, snoep en my favourite cheesecake!! Al met al weer een topdag gehad en heb nu al weer zin in morgen! Hopelijk met iets meer slaap deze nacht.

  • 04 Februari 2013 - 14:37

    Michelle:

    Ben blij voor je dat het daar zo leuk vind daar en vind het leuk om je verhaaltje te lezen.
    Heb je net gesproken op skype was erg gezellig.
    Slaaplekker voor zometeen.
    ene niet te veel eten straks kom je als 10 tonner terug haha.

    kusje en knuffels Michelle

  • 04 Februari 2013 - 16:02

    Peet:

    Ik ben bij heb alles gelezen xxxx

  • 04 Februari 2013 - 19:03

    Anita:

    super hoor Laris dat je het zo naar je zin hebt, vermaak me kostelijk met het lezen van je leuke verhalen.
    Kijk alweer uit naar de volgende keer :) xxx

  • 04 Februari 2013 - 21:29

    Mamsie:

    Haha laris die mensen lopen leeg op jou zoveel als je eet! Ben superblij dat je het zo naar je zin hebt. Lekker hoor dat er een sportschool in de buurt is ( zeker nu je zoveel eet haha) je trainers hier krijgen een Rolling als ze dit lezen. Xxx

  • 07 Maart 2013 - 13:58

    Mell:

    Zo ik reageeer maar weer eventjes he !
    Lief van mij he!
    we zijn nu aan t skypen!
    Je moet mij ook al die kaart spelletjes leren als je terug bent,
    heb ik weer wat te doen met mijn leven :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 44146

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: