Wereldreis - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Wereldreis - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Wereldreis

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

21 April 2011 | Spanje, Madrid

Ik ben weer eens ziek. Nouja, niet echt ziek maar heb een zware keelontsteking en ben heel verkouden. Ook heb ik de hele tijd koortsaanvallen die erg irritant zijn.

De dokter hier heeft mij een antibiotica kuur voor 10 dagen gegeven waarbij ik 's ochtends twee pilletjes moet slikken en 's avonds twee. Ook heeft ze mij speciale ibuprofen gegeven voor de pijn waarvan ik er iedere acht uur eentje in moet nemen. Verder moet ik de hele tijd zout water gorgelen. Dat is echt heel vies.

Ik heb gister mijn eerste antibiotica pilletjes genomen en vanochtend weer. Het slaat helaas niet zo snel aan als ik gehoopt had en ik slaap natuurlijk ook niet.

Omdat ik medicijnen moest halen dacht ik gister even naar het strand bij Puerto Rico te lopen. Dat is maar een paar minuutjes lopen en er is een apotheek. Maar die apotheek had de juiste medicijnen niet voor me dus ben ik maar naar het shopping centre in Puerto Rico gelopen wat al een stuk verder is. Ook die apotheek bleek mijn medicijnen niet te hebben en moest ik dus naar shopping centre Europa. Dat is echt heel ver lopen en je moet echt veel trappen op. Om 2 uur ging ik weg van het hotel en om 10 over 4 was ik weer in het hotel. Ik was helemaal kapot toen ik de trap op was gekomen en dat ging dan ook nog gepaard met mijn geweldige koorts aanvallen. Hele wereldreis voor een paar medicijnen. Maar ze helpen vast wel.

Ik heb nog maar 3 dagen te werken in de bar. Zondag ben ik vrij en maandag begin ik in de receptie. Ik ben vanochtend al even langs de lavanderia geweest om mijn nieuwe werkkleding te passen. Het ziet er niet uit maar ik heb toch best wel zin om in de receptie te gaan werken. Ik vind de bar echt heel leuk om te doen maar 12 weken is echt wel genoeg.

  • 21 April 2011 - 10:38

    Manon:

    Dat wordt 10 dagen geen drank & zon alcoholistje! Hoop dat t snel beter met je gaat xxxxx

  • 21 April 2011 - 12:14

    Anita:

    Hoe is het mogelijk met dat mooie weer, slaapgebrek misschien :) ?
    Van harte beterschap meis, en straks veel plezier op de receptie,
    xxx

  • 21 April 2011 - 18:52

    Paul:

    Van harte beterschap meissie.Kamer misschien weer is ontsmetten,haha.Het weer is ook niet best daar op moment wel??Sterkte en succes,plezier bij de receptie XXX

  • 21 April 2011 - 20:50

    Mell.:

    Oh ik vind je zielig!
    Hoop dat je je snel beter voelt meisje!
    Veel succes straks bij de receptie!
    I loveyou heel veel!

  • 21 April 2011 - 21:24

    Moos:

    Balen meis dat ziekjes bent, hopelijk knap je snel weer op.
    Kus en knuf

  • 24 April 2011 - 07:11

    Ingrid:

    Hola muy guapa,

    Zo, lekker vrij vandaag. Hopelijk kan je van het zonnetje genieten en een beetje bijkomen. Gaat het weer een beetje beter met je?
    Jullie komen waarschijnlijk toch wat vitaminen en slaap tekort met al dat feesten :-)
    En morgen achter de receptie, dat klinkt leuk. Wel blijven lachen hè, ook als ze komen zeuren over de bedden die piepen, het toiletpapier dat op is, de douche die het niet doet, de zeepjes die niet aangevuld worden, de zon die niet schijnt etc, etc... Je weet; de klant is koning. En als receptioniste ben JIJ het visitekaartje van het hotel!!! Gaat vast en zeker helemaal goed komen, ik vertrouw op je.
    Het is niet te geloven, maar ons kikkerlandje is momenteel het warmste plekje van Europa. Ik ben zelfs al een dagje naar strand Bakkum geweest. Els en ik gaan begin mei lekker een paar dagen naar Barcelona, dus ik hoop wel dat het daar straks ook mooi weer wordt.
    Met Gon gaat het erg goed. Dinsdag ben ik naar het zwembad geweest met haar en sinds deze week kan ze ook al een klein stukje lopen achter een rollator. Ze doet erg haar best en therapie vindt ze heel leuk. Ze moet o.a. fietsen op een soort hometrainer die vóór haar rolstoel wordt gezet, dan zet de therapeut knalhard André Hazes op en dan fietst ze als een gek. Helemaal leuk.
    Nou Laris, dat was het weer even.
    Groeten van Lou & Ingrid.


  • 26 April 2011 - 10:14

    Michelle:

    ik ben ook verkouden, dus je bent niet de enigste af en toe heb ik gewoon een stem meer. maar laris nog eventje en ik zie je weer. kan niet wachten tot je terug bent.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 44188

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: