Teror - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Teror - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Teror

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

18 April 2011 | Spanje, Madrid

Vrijdag avond heb ik eerst nog even met Karina en haar ouders buiten lekker aan de cocktails gezeten en ben daarna met Karina alvast naar het centrum gegaan om uit te gaan. We waren een beetje vroeg en hebben alvast wat shotjes genomen. We hadden van te voren afgesproken dat we voor 4 uur naar huis zouden gaan tenzij het echt heel leuk was. De rest kwam best laat aan en daar hebben we ook nog het een en ander mee gedronken.

Omdat ik al heel lang niet gedronken had was ik snel naar de kloten. En natúúrlijk was het weer HEEEL erg gezellig en besloten Karina en ik toch maar naar Jokers te gaan. (Dat is de enige kroeg die na 4 uur nog open is)

Bijna iedereen was naar huis maar wij hebben echt de grootste lol gehad. Om kwart voor 7 hebben we toch maar een taxi naar huis gepakt omdat Karina om 7 uur moest werken. Tien voor zeven waren we in het hotel en Karina heeft een douche genomen en is meteen door gegaan.
Ik ben lekker gaan slapen. Overdag heb ik eerst de hele middag spelletjes gespeeld met Karina en haar ouders. Die gingen om kwart voor zeven helaas naar huis. Wel jammer want we hebben echt een hele leuke week met ze gehad. Gelukkig zijn nu de vader van Danique en haar broertje in het hotel. 's Avonds ben ik even met Karina naar de subway gegaan en verder heb ik niet zoveel gedaan.

Gister heb ik overdag niet zoveel gedaan. Ik heb wat spelletjes gespeeld met Danique en Patrick en verder heb ik met ze in de snackbar gegeten. Toen ik lekker in de zon mijn boekje aan het lezen was 's middags begon het opeens te regenen en ben ik maar naar de kamer gegaan om daar te lezen. Om vijf uur moest ik werken. Bleek er dat het rooster veranderd was. Ik zou vandaag eigenlijk in de Poolbar moeten werken en zaterdag en zondag vrij zijn. Nu was ik opeens vandaag vrij en zondag. Daar baalde ik wel een beetje van want ik was net twee dagen vrij geweest en had helemaal geen zin in nog een vrije dag.

Achteraf kwam het wel goed uit want nu kon ik met Wim, Patrick en Danique mee overdag. Die hadden een auto gehuurd voor een dagje om het eiland eens goed te verkennen. We hadden afgesproken dat we om 10 over 9 bij hun op de kamer zouden zijn en dan zouden we meteen vertrekken. De wekker van Danique is nooit afgegaan dus stonden ze na een half uur wachten bij ons voor de deur om te vragen waar we bleven. Uiteindelijk gingen we half 11 pas weg ofzo.

We hebben best mooie uitkijkpunten gezien en echt een leuke dag gehad. We hebben ook echt gelachen om het plaatsje Teror. Daar was volgens de vrouw van het autobedrijf heel veel te doen en het was leuk om te zien. Het enige wat wij in de miniscule plaatsje hebben kunnen vinden was een bakkertje, een dierenarts en een chinees restaurant. Toen begon de auto ook nog eens raar te doen en hebben wij de weg gevraagd naar een vulkaan. Uiteindelijk hebben we de krater kunnen vinden en dat was echt heel mooi. We zaten ook echt heel hoog. 569 meter. Op de terugweg zijn we ook nog even naar Playa del Ingles geweest en daarna weer door naar het hotel. Waar ik nog wat spelletjes heb gespeeld met Patrick en Danique en daarna lekker met Danique heb gechillt in de jacuzzi.

Vandaag is er wel iets ergs gebeurd. Er zijn twee gasten van het hotel in de zee verdronken en overleden. En later nog een vrouw. De wind was heel hard waardoor de zee heel ruw en sterk was. Mensen zijn waarschijnlijk gaan zwemmen bij de rotsen wat levensgevaarlijk is. Er kwamen van alle kanten reddingsboten aan en helikopters om te helpen. Maar ze zijn allemaal overleden.

Vanavond gaan we maar weer eens uit. Even aan Patrick laten zien wat zijn zusje hier in haar vrije tijd allemaal doet.

  • 19 April 2011 - 04:32

    Anita:

    Hoi Laris,

    lees nog steeds trouw je berichtjes hoor, heb er niet 1 gemist. Wat erg zeg van die mensen. Wat gaat de tijd snel hè? Nog een paar weekjes en dan krijg je al bezoek uit Holland. Geniet lekker nog van alles daar. Hier gaat het zonnetje ook lekker schijnen vandaag, liefs Anita

  • 19 April 2011 - 08:22

    Mell.:

    Hahaha ik ben blij dat je je zo goed vermaakt!
    Verschrikkelijk he nog een vrije dag! (A)
    weet jij bent echt grappig, je verteld dat er wel iets ergs is gebeurd, en het is ook heel erg! Maar lees eens terug hoe je dat schrijft!

    Ze zijn allemaal overleden. & dan vanavond gaan we maar weer een uit :P hahaha
    gek kind!

    K hou van je

  • 19 April 2011 - 15:18

    Manon:

    Hee sloerie kijk je wel uit in t water! We kunnen niet nog langer zonder je dan die 20 weken hoor! T is hier trouwens warmer dan bij jou vandaag! We krijgen de hele week 24 graden & veel zon. K begin al lekker een beetje bruin te worden xxx loveyouu.

  • 19 April 2011 - 19:46

    Paul:

    hee meissie,

    zo te lezen vermaak je je nogsteeds prima daar.Gezellig zo met de ouders die uit holland over komen,ff wa anders te doen.Jullie mams komt toch ook nog een keer??Geniet van het weer en het harde werken,dat doen wij deze week hier gelukkig ook weer eens.
    Spreek je,liefs XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 44305

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: