Jacuzzi! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Jacuzzi! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Jacuzzi!

Door: larissabosman

15 April 2011 | Spanje, Madrid

Vandaag heb ik na 9 dagen werken eindelijk een vrije dag gehad. Ik heb echt een heerlijke dag gehad. Vanochtend lekker gesport en daarna ben ik de hele dag met Karina geweest.

We zijn eerst wat rondjes door het hotel gaan lopen om dr ouders te zoeken die we niet konden vinden en zijn toen maar gaan wachten op ze bij het zwembad. We hebben met zijn allen dominoes gespeelt. Dat is echt een leuk spel! Een soort domino maar dan net even anders. Met kleurtjes en treintjes. En ik heb gewonnen. Illias stond vandaag in de Poolbar voor het eerst en dat is echt een lekkerding. Gingen ze met zijn allen de hele tijd tegen m praten en mij in de zeik nemen. Ze hadden de grootste lol en ik schaamde me echt dood. Maar het was wel echt grappig.

Daarna heb ik met Karina lekker in de jacuzzi gelegen met een glas champagne. Dat was echt heerlijk. We hebben ook echt lol gehad. Karina viel de hele om in het bad en we hebben ook nog een sop gevecht gehouden. De hele kamer was zeiknat! Toen we ons afgedroogd waren hebben we allebei een badjas aangetrokken en zijn we heerlijk gaan chillen op het balkon. Ook hebben we een hele tas met spullen gekregen van Karina haar oom en tante en haar ouders.

Karina is nu lekker aan het eten in het restaurant en we gaan vanavond lekker uit. Gister ook weer een keertje uit geweest. Maar dat was best saai.

• 16 April 2011 - 13:04

Mell.:

FOTO ILLIAS?! Hallo
    ik ben jaloers.
    i loveyou

• 16 April 2011 - 18:55

Manon:

T klinkt lekker loer! Ja ik wil die illias ook zien haha xxx loveyouu!