Dansende oudjes - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Dansende oudjes - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Dansende oudjes

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

02 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Sorry voor iedereen die foto's wil zien.
Ik kan het kabeltje van mijn camera eventjes nergens vinden dus het duurt allemaal wat langer.

Gisteravond zijn we bij de show wezen kijken. Het is wel leuk om te zien hoe de andere stagiaires allemaal dansjes en toneelstukjes opvoeren. Vooral grease vond ik erg leuk om te zien! Na al die shows kwam er een artiest die wat liedjes gingen zingen. Al die bejaarden gingen helemaal los. Lekker dansen met ze allen dat was wel grappig!

Na de show zijn we lekker gaan slapen en hebben we voor de zekerheid alle vier de wekker maar gezet. We merken heel erg dat we hier alle vier heel moeilijk opstaan omdat de bedden zo lekker liggen. Er zijn vanochtend 8 wekkers afgegaan voor we een keer actie zijn gaan ondernemen. Ik ben samen met Yori en Karina even naar de comedor geweest en we zijn op de terugweg natuurlijk weer verdwaald. We zijn hier nu 4 dagen en weten nog steeds de weg niet helemaal.

Yori en Karina moesten werken en Danique en ik zijn naar het strand gegaan om bij een restaurantje een english breakfast te bestellen. We hebben er voor gezorgd dat we rond 12 uur terug waren bij het zwembad zodat we heel fanatiek mee konden doen met aqua-aerobics. Wat heel grappig was want die man die de aerobics leidde was echt heel knap en had echt een gespierd lichaam maar hij wilde er zo graag mee showen dat het gewoon grappig was. Elke oefening die we moesten doen deden we gewoon zodat zijn spieren goed uitkwamen.

Nu zijn we lekker aan het zonnen en bruin aan het worden. Ik heb het bloedheet dus ga zo maar eventjes zwemmen.

Vanavond me eerste werkdag, spannend!

  • 02 Februari 2011 - 14:36

    Mell.:

    Haha!
    Was je ontbijt lekker?
    Ik wil ook in de zon liggen, misschien knap ik daar van op.
    Kijk je wel uit dat je niet teveel sport! haha
    Veel plezier en succes vanaaf!

    Iloveyou.

  • 02 Februari 2011 - 15:01

    Mama :

    Echt grappig die oudjes aan het dansen... Nog een paar uurtjes en dan mag je je nuttig gaan makenl. Zeker spannend! Ben benieuwd hoe je het vindt. Ik hoor het wel weer, dikke kus. Love you

  • 02 Februari 2011 - 15:31

    Andréa:

    Hé Laris, leuk dat je het zo naar je zin hebt. Grappig he ik op de computer?! Met je moeder haar vingers hoor!! Groetjes en kus

  • 02 Februari 2011 - 15:51

    Manon:

    Loer echt leuk je verhaaltjes! Hahaha wat een patser die man, is wel leuk om mee te doen dan! Ik ben jaloers op je mooie weer, t is hier koud! Heel veel succes met werken vanavond, t zal vast leuk zijn xxx loveyouu.

  • 02 Februari 2011 - 18:27

    Anita:

    Hoi Laris,

    wat heerlijk hè die zon? Dan kan het vakantiegevoel niet uitblijven. Enne..........je zorgt er wel voor dat we je niet missen met al je mooie verhalen elke dag of soms wel een paar keer per dag. We blijven goed op de hoogte van wat je allemaal meemaakt. Veel succes vanavond, we gaan morgen vast weer horen hoe het is gegaan.

    Dikke kus Anita

  • 02 Februari 2011 - 19:03

    Els:

    succes met je eerste werkdag,of nacht.

  • 02 Februari 2011 - 20:27

    Lisa:

    Succes met je eerste werkdag Larissa!! Spannend!!

  • 03 Februari 2011 - 09:07

    Moos:

    Hey meis, ook ik ga je lekker volgen in het zonnige Spanje.
    Dikke kus

  • 03 Februari 2011 - 09:59

    Miranda:

    Hoi nichtje!

    Ik kreeg van de week een sms van je moeder en had eindelijk eens tijd om bij te lezen. Wat een geweldig log zo, leuk om mee te mogen lezen met je 'avonturen'!
    Ik wil je heel veel succes wensen met je eerste echte dag, maar het komt vast goed!

    Liefs, vanuit een te koud delft (ben best jaloers hoor :P)

  • 03 Februari 2011 - 13:14

    Broertje :

    haha jullie zijn echt dom dat jullie nog steeds niet de weg weten echt dom haha mis je wel :$ hvj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 44208

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: