Vakantie gevoel - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Vakantie gevoel - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Vakantie gevoel

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

01 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Ik heb sinds ik hier ben nog geen dag gewerkt dus het vakantiegevoel zit er goed in!

We zijn vandaag lekker lui geweest. Vooral omdat we nog flink last hadden van de alcohol van gister.

We hebben lekker bij het zwembad gelegen en zijn ook even naar het strand gegaan. Het is wel een kwartiertje lopen voor je dr bent maar het is de moeite waard. Het strand is echt heel mooi. Er zitten lekker veel winkeltjes en restaurantjes en het is er gezellig.

We hebben tot best laat liggen zonnen terwijl Yori en Karina lekker met een kater aan het werk waren bij de receptie. We zijn vandaag best wel bruin geworden en ik heb blauwe kleding aan omdat dat volgens Danique mooi staat als je bruin bent. Na het zonnen zijn we naar het huisje gegaan om te douchen. We waren lekker mee aan het zingen met de muziek op Danique’s wekkerradio toen de bewaking aan kwam kloppen of de muziek wat zachter kon. Toen we klaar met douchen waren hebben Danique en ik de witte was gedaan. Lekker met de hand gewassen en daarna uitgewrongen en opgehangen. Je mag je kleding door het hotel laten wassen maar hier hebben wij weinig vertrouwen in.

Ik was van plan om te gaan sporten vanavond maar ben zo verschrikkelijk misselijk dat ik toch maar niet ben gegaan. Na het eten gaan we lekker naar de show kijken van vanavond. Ik kijk vooral uit naar Borja! Die gaat een liedje van Grease doen en we hebben beloofd te komen kijken. Ik heb hem gister al zien oefenen en het zag er leuk uit!

Ik heb geen idee wat we verder gaan doen vanavond maar ik weet wel dat ik in ieder geval niet ga drinken of uitga! Eerst maar even bijkomen van gister.

  • 01 Februari 2011 - 19:52

    Mell.:

    Dag Meisje,
    Ik ben echt jaloers,
    Ik wil ook op vakantie!
    Morge begin je pas savonds.
    Dus overdag kun je ook nog lekker zonnen en bruin worden!

    Echt leuk, Vanavond Grease!
    Nou ik ga vanaaf nog even boven de W.C. hangen denk ik! Dat is pas gezellig!
    Nou niet drinkse straks en Veel plezier.

    Loveyou.

    P.S. Haha leuk he al die Ierse Meiden! (L)

  • 01 Februari 2011 - 19:55

    Larissa Bosman :

    Echt verschrikkelijk!

    Hier heb ik me weken op lopen verheugen komen er alleen maar van die lelijke trollen:'(
    Misschien zijn er wel jongens maar gingen die niet mee met de rondleiding ofzo.

    xx

  • 01 Februari 2011 - 21:32

    Pap:

    Wat alcohol ?????

    Gedraag je een beetje he,
    ik hoor niks anders dan zonnen liggen en lachen.
    Gaat er nog gewerkt worden ???
    Geintje hoor.
    super dat het zo leuk gaat daar.
    Veel plezier en de groetjes aan de rest. Kus pap.

  • 02 Februari 2011 - 08:48

    Je Jaloerse Broertje:

    hahaha iederheen huilen bij schiphol en nu zegt ze ja ik ben jaloers waar gingen ze nou om huilen :s

  • 02 Februari 2011 - 08:49

    Je Boze Broertje:

    larissa je heb een vreind gedraagje haha

  • 02 Februari 2011 - 09:28

    Jimmy:

    kan niet wachten op je nieuwe vehaal

  • 02 Februari 2011 - 14:38

    Mell.:

    hahahhaha die jim!
    haha meisje zoek goed naar Ieren he!

  • 02 Februari 2011 - 18:59

    Els:

    fijn dat je het zo naar je zin hebt.niet teveel drinken hoor,krijg je alleen maar hoofdpijn van.ik kom je niet opzoeken want als ik het goed begrijp moet ik zes weken boeken voordat ik een keer mijn kamer gevonden zou hebben. dikke kus van els.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 44336

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: