Nachtleven in Puerto Rico - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Nachtleven in Puerto Rico - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Nachtleven in Puerto Rico

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

01 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Na het chatten gister hebben we nog even lekker gesport, gedoucht, gegeten en in de bar salon gezeten voor we uit zijn gegaan met alle stagiaires.

We gingen naar het centrum van Puerto Rico waar je allemaal open clubs hebt en leuke muziek.
De drankjes zijn heel goedkoop en er is altijd wel ergens happy hour.

Danique en ik zijn vrij vandaag dus het maakte voor ons niet uit hoelaat we thuis zouden zijn. Yori en Karina moesten om 7 uur al op dus Yori is een beetje op tijd naar het hotel teruggegaan. Maar Karina kwam om 6 uur pas thuis! Danique en ik om 5 uur.

Om 7 uur ging de wekker maar zowel Yori als Karina zijn in bed blijven liggen. Ze hebben zich verslapen op hun eerste dag stage. Wel heel erg eigenlijk.. Maar wel grappig voor ons
:p

Danique en ik liggen heerlijk bij het zwembad te genieten van de zon en we doen rustig aan want we hebben een lichte kater van de wodka!

• 01 Februari 2011 - 11:05

Mell.:

Hahaa, jullie zijn echt grappig!
    Ik ben echt nieuwschierig naar die Ieren! Oeeh!
    ik zeg nog maar 1 ding.

FOTO'S

P.S. I love you. ;)

• 02 Februari 2011 - 08:42

Je Jaloerze Broertje:

ik word gek :$ ik wil ook lekker bruin worden (stiekem drinken ) hehe veel plezier xxx jimmy

• 04 Februari 2011 - 21:47

Samantha:

ik ben zo jaloers he op jou!
    je kan eigenlijk gewoon een half jaar gratis op vakantie!

xxsam.