mijn eerste werkdag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu mijn eerste werkdag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

mijn eerste werkdag

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

03 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Gister heb ik mijn eerste werkdag gehad!
Het was echt heel leuk alleen had wel last van mijn knie.
Toen we aankwamen hadden we meteen pauze omdat het 's avonds te druk zou zijn om pauze te houden. Na de pauze ben ik begonnen met het office op te ruimen en voor de kaarsjes aan te steken. Om 7 uur begon de mini club dus we hebben tijdens het werken lekker staan dansen en zingen tot 8 uur. De vaste medewerkers achter de bar zijn heel aardig en helpen je overal mee.
Ik heb al veel dingen uitgelegd gekregen over de cocktails en de tafelnummers en hoe ze hier bedienen. Verder heb ik de hele avond in het office gestaan. Beetje koffie's maken en afwassen.
Om half 10 begon de show en die was om half 11 afgelopen. Van 9 tot 11 was het heel druk in het restaurant. Ik was van plan naar voren te gaan maar er kwam geen einde aan de afwas.
Toen ik eindelijk alles er doorheen had waren de gasten weg en konden we beginnen met schoonmaken. Na het schoonmaken kregen we nog een uitleg over waar al het vuil en alle legen kratten heen moesten en daarna waren we klaar met werken. Het was een leuke dag.

Ik ben gister bij me schouders behoorlijk verbrand dus heb me vanochtend ingesmeerd met factor 40 en lig nu lekker bij het zwembad met Karina en Danique.

• 03 Februari 2011 - 11:56

Mell.:

Afwasmeisje!
    Doe je wel een beetje voorzichtig met je knie!
    Je bent nu lekker aan t earobicse (a)
    Gezellig met alle oma's!
    Ik ben blij voor je dat je t zo leuk vind!
    Hou je in he, geen domme meisjes slaan!
    Loveyou.

• 03 Februari 2011 - 11:57

Peter :

Love you schat (L)

leuke foto ( mooi vest ) :P

• 03 Februari 2011 - 11:57

Mell.:

Hehe eindelijk wat foto's!
    Leuk hoor meisje peisje!
    Kuskus

• 03 Februari 2011 - 12:36

Mama:

hé meis, lekker dat je 1e werkdag goed is gegaan. En dat je het leuk vindt. Wel balen hoor van je knie. Maar was nog wel een beetje te verwachten, je bent tenslotte pas geopereerd. Ik had je foontje gemist, zat bij de schoonheidsspecialiste. Spreek je later. kus

• 03 Februari 2011 - 13:15

Danique:

Hee lariss,

Wat een prachtig hotel !
    Zo te lezen heb je het echt heerlijk daar :D lekker zonnetje, zwemmen, stappen, werken, doe mij ook maar zo'n stage haha !
    Geniet er van lieverd,

Kus xxx

• 03 Februari 2011 - 13:19

Jaloers Broertje:

heey ik mis je

ik ben nu slasa aan het oevene
    als je trug bent dan gaan we wel effe danse (K) mis je onzettend kuskus je broertje

• 03 Februari 2011 - 15:30

Nynke:

Dat ziet er goed uit. nog 1 dag en dan de lucht in,moet morgen maar eens koffer pakken.Ik heb nu vakantie en volgens mij Ted ook.Krijgen we een mooie kamer??? Zo te zien wel. We hebben er zin in.Kus

• 03 Februari 2011 - 21:31

Moos:

Wat een nare omgeving en een naar hotel zo te zien! hahah.
    Erg leuk om je zo te volgen.
    groetjes en dikke kenk

• 03 Februari 2011 - 23:08

Petra:

onwijz je kasteeltje, bedoeldt jimmy nou slasaus of salsa ? nou goed allebei lekker toch . helemaal leuk blijf je volgen xxx petra

• 04 Februari 2011 - 11:19

Petra:

Laris wil je je adres even doorsturen op mijn telefoon want het moet weg. Ik heb gehoort dat ze post op ezels doen.
    Misschien begin jij het ook wel over te nemen, manjana, trangillo alsjeblieft voor 13.oo (ha ha) xxxx

• 04 Februari 2011 - 18:42

Els:

hoi lieverd. leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt. goed opletten bij het maken van cocktails want daar is je tante dol op.doe wel een beetje voorzichtig met je knie.ik vind het erg leuk om je zo te volgen. groetjes uit een stormachtig nederland.