Rooster - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Rooster - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Rooster

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

31 Januari 2011 | Spanje, Madrid

Ik heb zojuist mijn rooster gekregen voor de komende week en hij is echt chill!

Morgen ben ik vrij, woensdag en donderdag werk ik in de leukste bar van het hotel van 6 uur 's avonds tot 2 uur 's nachts vrijdag en zaterdag ben ik vrij en zondag werk ik in diezelfde bar ook van 6 uur 's avonds tot 2 uur 's nachts.

In die bar zijn 's avonds allemaal leuke shows om te kijken dus het is lekker druk en gezellig dan.
Kan lekker uitslapen en in de zon liggen overdag.

Ik had net trouwens weer zo'n ultraslimme actie.

Ik lag lekker bij het zwembad met Melanie te chatten toen ik erachter kwam dat mijn batterij bijna leeg was. Dus ik met al me spulletjes naar de receptie om daar bij een stopcontact te zitten. Heb ik al me spulletjes weer uitgepakt laptop weer klaar kom ik erachter dat mijn oplader nog in de slaapkamer ligt. Ik naar de slaapkamer om mijn oplader de pakken had ik het pasje van de kamer niet mee. Ik kloppen op de deur maar er was niemand in de kamer. Dus maar weer naar het zwembad waar Danique nog was om een pasje te halen. Klik ik in de lift op de knop van het verkeerde zwembad dus ging de lift eerst naar boven kon ik weer naar beneden. Ben ik bij het zwembad, helemaal niemand.. Dus ik weer naar de receptie daar Danique's pasje gekregen en toen naar me kamer om me oplader te halen en weer terug naar de receptie.

Wat een wereldreis om een oplader te halen!

Ik vind het leuk dat ik allemaal leuke reacties van jullie krijg!!

  • 31 Januari 2011 - 20:27

    Mell.:

    Haha slimbo,
    6tgvff5tt';ppl;l;;'
    vandaar deze tekst (A)
    Je hebt echt een chill rooster!
    Ik ben mega jaloers. wil heel graag naar je toe!
    Jij bent straks super bruin, dus ik kruip binnen kort maar even onder de zonnenbank! haha

    Luffs. van je zuss.

  • 31 Januari 2011 - 21:07

    Rina:

    Lekker slim he allemaal, duurt nog wel ff voordat je de weg daar weet. Kind van je moeder he?! Top hoor je rooster deze week. Echt leuk dat je dit allemaal opschrijft! Veel stap plezier vanavond! Love you

  • 31 Januari 2011 - 21:09

    Rina:

    Weet je trouwens dat je er foto's op kan zetten? x

  • 31 Januari 2011 - 23:12

    Peter:

    Hey schatje :)

    Chaoot ben je ook he. ALs je hoofd niet vast zat zou je die ook nog vergeten. Wel echt super leuk dat je alles op schrijft kan ik toch nog een beetje met je mee leven.

    Mis je "nog "niet maar denk wel veel aan je (L)

  • 01 Februari 2011 - 06:57

    Ingrid:

    Hé slimmie,

    Nu heb je overdag de tijd om je eigen routeplanner te maken voor in het hotel. Kun je straks feilloos je gasten de weg wijzen :-)

    Have fun!

  • 02 Februari 2011 - 08:06

    Jimmy:

    chil jij heb echt mazzel

    ik ga binnen kort weer lekker een winter jas halen en jij ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 44170

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: