Rommelige dag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Rommelige dag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Rommelige dag

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

31 Januari 2011 | Spanje, Madrid

Wat een rommelige dag!
Om 10 voor 6 werd ik wakker door het hoesten.
Rond half 9 ben ik mijn bed maar een keertje uitgegaan om me klaar te maken.
De rest lag nog lekker te slapen dus ik ben maar naar de receptie gegaan om eventjes met papa te bellen en te internetten.

Om 11 uur zouden we een afspraak hebben met de onderdirecteur van het hotel en we hadden afgesproken dat we de wekker om 10 uur zouden zetten. Om 10 uur ging ik terug naar de kamer en kwam erachter dat mijn pasje om de deur open te maken het niet doet. Dus ik maar kloppen op de deur. Niemand deed open dus heb ik harder geklopt op de deur. Toen werd er eindelijk open gedaan, ze lagen nog te slapen want Yori was vergeten zijn wekker te zetten.

Bij het lezen van de huisregels kwamen we erachter dat we al te laat waren voor het ontbijt in de commodore. Maar gelukkig hadden we gister broodjes en kaas gekocht. Dus hebben we dat maar gegeten en zijn naar de onderdirecteur gelopen. Toen we daar aankwamen werd ons verteld dat de afspraak was verplaatst naar 2 uur in het animatiehok. Dus zijn we maar bij het zwembad gaan liggen. Het was 28 graden en er was volop zon. De lucht was strakblauw en er stond geen zuchtje wind. Na een tijdje zonnen en computeren besloten we om te gaan zwemmen. In het zwembad waren ze net bezig met aqua-aerobics en wij zijn heel sportief mee gaan doen.

Na het zwemmen zijn we wat gaan eten en we hebben de commodore in 1 keer gevonden! We moesten eerst vanaf het zwembad met de lift naar de receptie. Vanaf de receptie door een deur naar een andere lift naar de zesde verdieping. Dan moesten we die verdieping aflopen en daar een lift pakken naar de vijfde verdieping en dan de gangen door 2 keer de hoek om en langs de keuken en dan ben je er! Heel makkelijk en logisch ingericht toch?

Na het eten wilden we naar onze kamer maar de terugweg zijn we wel weer verdwaald. Na dat we uit de lift kwamen gingen we door een deur en stonden we opeens buiten. Toen zijn we via buiten maar naar de hoofdingang gelopen en via de receptie weer naar onze kamer gegaan.

Om 2 uur zaten wij keurig bij het animatiehok maar er werd ons verteld dat we maar even wat anders moesten gaan doen en later terug moesten komen omdat de onderdirecteur er niet was.
Rond 3 uur werd ons verteld dat de onderdirecteur in zijn kantoortje was en dat we daar maar even heen moesten gaan. Toen we daar waren werd ons verteld dat we contact moesten zoeken met iemand anders. Voor de bar (Danique en ik) moesten we naar Maria en voor de receptie (Karina en Yori) moesten we naar Franklin. Om 4 uur konden we naar Maria en voor de receptie moesten ze maar even kijken over een half uurtje en anders morgen.

We weten nog helemaal niks over onze werktijden of wat dan ook. We hebben nog geen werkkleding en weten niet eens in welke bar we moeten beginnen. Het was de bedoeling dat vandaag onze eerste werkdag was maar wij weten van niks. Dat zullen we zo hopelijk wel horen.

Onze afspraak van 4 uur is ook alweer verplaatst naar 5 uur. We liggen weer bij het zwembad. Het is wel bewolkt maar de zon schijnt nu wel ff. Ik ben benieuwd of onze afspraak van 5 uur wel doorgaat!

  • 31 Januari 2011 - 16:42

    Mell.:

    Hahaha nou meisje,
    straks vergeten ze het helemaal, dan kun je vijf maanden heerlijk zonnen en zwemmen! haha
    Lekker georganiseerd allemaal zo te horen!
    Ik ben mega jaloers op t mooie weer dat jij hebt! Bij ons is t nog gewoon lekker winters, mis je dat al? hehe
    Nieuwschierig als ik ben, vind ik dat je best mag opschieten met foto's! aangezien je toch niet veel uitvoert. (A)
    grapje! Ik heb geduld *kuch*
    Niet al te bruin worden he!

    Loveyou. xoxo

  • 31 Januari 2011 - 17:29

    Ingrid:

    Hoi Larissa, dat klinkt idd erg rommelig én typisch Spaans...
    Geniet er nog maar even van toch? Straks zal het best wel druk worden.

    Leuk om je zo te kunnen volgen.
    Groet.

  • 31 Januari 2011 - 17:35

    Anita:

    Ha die Laris,

    wat leuk dat je dit log schrijft, heb al hartelijk gelachen om je gezellige manier van schrijven. Net een dag weg en nu al van alles meegemaakt. En dat chaotische schijnt inderdaad bij Spanje te horen. Heel veel plezier meis, kijk alweer uit naar je volgende verhaal.

    Veel liefs Anita

  • 31 Januari 2011 - 18:02

    Nynke:

    Wat leuk om dit te lezen en ik lees 28 graden YES Nog even vol houden lief want we zijn inaantocht.
    Zullen we die spanjaarden even een poepie laten ruiken Hahaha.
    Tot snel Kus Nynke (en Ted)

  • 31 Januari 2011 - 19:10

    Michelle:

    wat kan je toch leuk schrijven,
    echt leuk dat ik je zo kan volgen, en heb je bijna de hele dag gesproken omdat je toch niks aan het doen was, je maakte mij wel jaloers met de warme zon en zwembad.
    veel plezier nog en geniet morgen nog lekker van je vrije dag.

    loveyou(K)

  • 01 Februari 2011 - 08:44

    Jimmy(broertje)hah:

    dat is wel een betje jammer.
    maar gelukig is het goed gekomen
    wel veel mensen lezen het he (K)
    hvj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 44252

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: