foto's onder de kussens - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu foto's onder de kussens - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

foto's onder de kussens

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

31 Januari 2011 | Spanje, Madrid

Gister DACHTEN wij zoiets bizars meegemaakt te hebben!
Ik zit lekker mijn fotoboeken in te kijken
En Yori en Karina zitten ook foto’s te kijken op dr laptop.
Opeens voel ik iets raars onder het kussen van mijn bed.
Ligt er een foto van een of andere freak onder mijn kussen.
Dus ik schrik me dood en de rest hier ook.
Liggen helemaal dubbel van het lachen.
Blijkt onder het kussen van Danique en onder het kussen van Karina ook een foto te liggen.
Opzich wel grappig maar wel een beetje eng.
Want er lag op Karina’s bed eerst helemaal geen kussen.
Dus dan hadden we de foto moeten zien toen we aankwamen.
En dit was niet het geval.
We vonden het allemaal een beetje raar maar hebben ons wel kapot gelachen om de foto’s.

Toen wij weg wilden gaan hebben wij al onze spullen veilig in onze kasten opgeborgen en deze op slot gedaan. Ook hebben wij een val bij de deur neergelegd zodat wij konden zien of er iemand binnen zou komen.

Toen we klaar waren konden we eindelijk naar de commedore om te eten. En natuurlijk zijn we weer verdwaald. We hebben een half uur door dat hotel gelopen voor we eindelijk die commedore gevonden hadden.

Na het eten zijn we even naar de show gaan kijken in de zaal beneden. Die was echt heel vet. Drie mannen deden allemaal kunstjes waarvan je zou denken dat ze onmogelijk zijn!

Na de show zijn we terug naar onze kamers gegaan. We waren ons klaar aan het maken om te gaan slapen toen Yori ons vertelde dat hij die foto's onder onze kussens had gelegd.

Hij had ze bij 1 van de toiletten gevonden en vond het leuk om een geintje met ons uit te halen.
Nou dat is goed gelukt, we zijn ons doodgeschrokken!

  • 31 Januari 2011 - 09:37

    Mell.:

    Hahahhaha
    echt leuk.
    Wat een nerdjes.. een val? haha
    wat voor val?
    Ik ben blij dat je het leuk hebt,
    En dat je als ''gast'' mag leven in het hotel. Hehe
    Yori is echt grappig! ;p
    Hoe gaat het met je spaans? of praat je alleen maar nederlands?

    Loveyou.

  • 31 Januari 2011 - 09:42

    Rina:

    echt grappig! x

  • 31 Januari 2011 - 09:44

    Larissa Bosman :

    nou we hadden een foto op de grond in het midden voor de deur gelegd. maar als je dat niet weet moet je dr op staan dus dan wordt ie vies of verplaatst ie!

    We waren meteen bang ook in het hotel:P

    xx

  • 31 Januari 2011 - 09:50

    Peter:

    Dat word wat :p blijft het vol houden hou ons op de hoogte :)

  • 31 Januari 2011 - 16:14

    Lisa:

    Haha goeie grap van hem!! Dat wordt denk ik wel een leuke tijd met z'n vieren daar;) enne ik hoop dat je het volhoudt om af en toe wat te schrijven, want je schrijft echt heel leuk en geloof me, dat kan echt niet iedereen ;)

    Geniet ervan!!!!

  • 31 Januari 2011 - 20:33

    Yolan:

    hallo meis,

    wat een leuke verslagen.
    Je maakt wat mee en wat je nog allemaal gaat meemaken haha
    denk aan je een lieve groet
    knuf kus yolan xx

    pas goed op jezelf ok

  • 01 Februari 2011 - 08:41

    Jimmy (broetje):

    hahaha dom verstand haha

  • 28 April 2011 - 16:34

    Yolan:

    Hallo lieverd even jou een knuf en kus brengen.

    Nog even en dan komen mam en mel leuk hoor.
    Zet hem op kanjer,

    liefs Yolan xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 44203

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: