Mijn eerste dagje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Mijn eerste dagje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dagje

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

30 Januari 2011 | Spanje, Madrid

Zo! Daar ben ik dan Gran Canaria. We hebben een rustige vlucht gehad, af en toe lichte turbulentie maar verder nergens last van gehad. Toen wij aankwamen was het aan het regenen maar het was wel warm. Voor ik mijn eerste avontuur hier ga vertellen wil ik eerst iedereen bedanken voor de komst op mijn afscheidsfeest! Ik heb echt een topdag gehad. In het speciaal wil ik Mama, Rick, Melanie, Papa, Petra, Jimmy, Andrea, Ed, Jari, Manon, Michelle, Yoran, Wandre, Natasja, Klink en Peter nog bedanken voor het uitzwaaien op Schiphol. Ik vind het echt heel lief en bijzonder dat jullie met zijn allen mee zijn gegaan voor mij.

Wij ( Danique, Karina, Yori en ik) zaten met zijn vieren in een taxi met een chauffeur die een prachtige snelheid aanhield van 30 km over de maximale toegestane snelheid. Toen wij aankwamen waren wij verbaasd hoe mooi en groot het resort eigenlijk was. Bij de receptie werden wij weer verbaasd dat wij een kamer met zijn vieren kregen. We hebben best een grote kamer maar wel een beetje raar. Wij hebben 3 stapelbedden met zijn 4en dus 6 bedden in totaal. Ook hebben wij 5 toiletten in de kamer en 2 douches. Verder 4 kasten, een koelkast en een tv. De kamer is wit en de vloer was vies toen wij aankwamen.

We werden naar onze kamer geleid door een andere stagiare van dit hotel. Dit meisje loopt hier al 3,5 week stage maar wist nog steeds de weg niet. Wij zijn met onze zware bagage zowat het hele hotel door gestruind voor we eindelijk onze kamer gevonden hadden.

Het hotel is echt een doolhof en echt mega groot. Wij zijn vandaag alle drie de keren dat wij naar onze kamer wilden gaan verdwaald. De liften hier zijn raar en we snappen er niks van. Het hotel is wel echt mooi en de zwembaden ook.

De lucht was strakblauw en het weer was lekker warm. We hadden onze plaats genomen bij het zwembad en toen we lekker in bikini’s en zwembroek op de bedjes lagen heb ik eventjes geskyped naar het thuisfront. Ook daar gaat gelukkig alles goed! Alleen Melanie is helaas nog erg ziek.

Ik heb lekker gezwommen vandaag en we hebben net onze koffers even uitgepakt en in de kasten gedaan. Ook hebben we heerlijk gedoucht in de douches. Waarvan 1 douche zonder deur en de ander zonder licht. Ook bij 1 van onze toiletten is er geen deur aanwezig en toen wij aankwamen was de vloer helemaal nat van onze kamer en hingen de waslijnen dwars door de hele badkamer.

We hebben net lekker boodschapjes gedaan (in de regen) en hebben onze kamer in 1 keer gevonden!!

Nu weer even lekker kletsen met het thuisfront en verder kijken wij wel wat de avond ons brengt!


  • 30 Januari 2011 - 20:05

    Mell.:

    Hee Meisje!

    Ik ben blij dat je zo goed bent aangekomen!
    Leuk verhaal! haha ik hoop dat ik snel bij je kan komen kijken!
    Dan mag je me lekker bedienen.
    Maar eerst maar even beter worden. pfff ik voel me echt beroerd!
    Ik ben super trots op je dat je dit doet.
    Al moet ik nu wel heel lang zonder jou! Arme ik!
    Nou meisje peisje,
    Ik ga nu lekker even op msn met je kletsen!

    Loveyou,

    Je zus.

  • 30 Januari 2011 - 20:08

    Rina:

    leuk hoor dit, moet je wel proberen om bij te houden. echt gaaf! Hou van je, kus

  • 31 Januari 2011 - 00:44

    Jimmy(stief)broetje:

    oke oke toe maar dit moet je gewoon elke dag doen dat is wel leuk ook voor de mensen die wel willen weten hoe het met je gaat die kunnen gewoon hier kijken en ze weten genoeg....... nou ik spreek je gouweer kuskusjimmy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 44325

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: