S.E.A. Aquarium - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu S.E.A. Aquarium - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

S.E.A. Aquarium

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

19 Mei 2013 | Singapore, Novena

Na een lekker druk weekendje heb ik eindelijk even tijd gevonden om een verslagje te schrijven. Gister heb ik voor het eerst uitgeslapen tot 10 uur. Wat was dat heerlijk zeg! De ochtend lekker rustig aan gedaan en op mijn bed gelezen. Het was bewolkt en we hadden besloten om naar Sentosa Island te gaan naar Underwaterworld. Laat in de middag een taxi genomen naar een bergtop en vanaf daar met de kabelkabines over de kabelbaan naar Sentosa Island gegaan. De kinderen hebben een slang vastgehouden en we hebben even langs de grote Merlion gelopen. Toen we bij het loket kwamen om tickets te halen werd ons verteld dat het nieuwere aquarium S.E.A Aquarium leuker was om heen te gaan en hebben we op het park de monorail (klein treintje) gepakt om daar tickets voor te halen. De rij was heel lang en er werd ons verteld dat het weinig nut zou hebben om te wachten in de rij omdat het aquarium om 7 uur 's avonds zou sluiten. Dus hebben we wat gegeten en zijn we weer met de kabelbaan teruggegaan. Thuis had Andrew besloten dat hij een sleepover wilde hebben in mijn bed dus even zijn knuffeltje gepakt en gezellig samen in mijn bedje gaan liggen Toen hij een tijdje sliep even mijn kamer uit geglipt om nog wat tv te kijken met Ric en Julianne en daarna gezellig naar Andrew in bedje gekropen. Hij heeft de hele nacht doorgeslapen en ook ik heb redelijk geslapen gelukkig. Toen we vanochtend wakker werden en na een kussengevecht mijn gordijnen open deden zagen we dat de zon scheen. Daar baalde ik wel van want we gingen vandaar voor de herkansing en nog een poging doen om naar the S.E.A. Aquarium te gaan. Deze keer met de trein en daarna de monorail. Dit keer hadden we meer gelukt. Terwijl Ric in de rij stond voor de kaartjes hebben wij even met de kinderen geluncht en daarna zijn we in de rij gaan staan om naar binnen te gaan. Het aquarium was wel leuk maar niet zo geweldig als ik in gedachte had. Heel veel verschillende stukken hadden dezelfde soort vissen. Het laatste stuk was wel heel cool. Daar liepen we in een tunnel omringd door haaien. Dat vond ik wel heel vet. Andrew was fan van me vandaag want ik had na de sleepover een klein cadeautje en wat chocolaatjes voor de kinderen gekocht om ze bezig te houden onderweg. De hele tijd kreeg ik te horen dat you're my friend rissa en dan wilde hij dat ik hem op ging tillen. 's Avonds zijn we lekker gaan zwemmen en barbecueen en gaan zometeen nog even een potje kaarten voor ik mijn bedje opzoek.

  • 20 Mei 2013 - 12:21

    Anita:

    schattig hè dat kleine mannetje? Wat een leuke dingen zijn er allemaal te doen meis, jullie hebben tijd te kort als je straks aan mam en Rick de stad wil laten zien haha, veel plezier nog, xxx

  • 21 Mei 2013 - 22:22

    Mell:

    Haha je mag ook mijn vriend zijn als je cadeautjes voor me koopt! :P

  • 21 Mei 2013 - 22:56

    Manon:

    Wat een schatje is Andrew

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 44290

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: