Happy birthday daddy! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Happy birthday daddy! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Happy birthday daddy!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

17 Mei 2013 | Singapore, Novena

Gisteren heb ik de hele ochtend gewacht tot het eindelijk ochtend in Nederland was zodat ik papa kon bellen om hem te feliciteren. Mijn simkaart werkt voor geen meter dus heb zo'n beetje het hele complex doorgelopen buiten op zoek naar bereik en uiteindelijk mijn telefoon maar opnieuw gestart. Uiteindelijk had ik bereik en pap gebeld. Even vol spanning afwachten en jahoor hij deed het! Ik helemaal blij dat ie het deed, pap even gefeliciteerd een paar seconde gekletst en toen stopte mn verbinding er mee. Ik kon pap nog horen maar hij mij niet meer. Lekker dan.. Dus nu een dag later maarja, Gefeliciteerd lieve papa! Hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Wij hebben de afgelopen dagen prachtig weer gehad. Volop zon, 35 graden en af en toe een briesje. Gisterochtend was het de hele tijd aan het regenen en de rest van de dag bewolkt. Maar het weer was nog steeds lekker dus ik heb lekker met de kinderen gezwommen. Dinsdag had Andrew zijn eerste zwemles hier en gister had Sammy haar eerste zwemles hier. Ze hebben een Japanse leraar en hij is echt heel leuk met de kinderen. Hij laat ze de hele tijd spelen en het blijkt goed te werken. Vorige week kon Andrew zichzelf een paar seconde boven water houden en dan was hij kapot. Sinds zijn zwemles zwemt ie zonder hulp van de een naar de andere kant van het zwembad. Gelukkig heb ik vandaag niet zo heel veel werk dus ik ga zo eerst eens even lekker bij het zwembad liggen en zonnen en dan pas een beetje werken. Ik wens jullie alvast een fijn weekend allemaal!

  • 19 Mei 2013 - 10:00

    Anita:

    Hoi Laris,

    voor het eerst loop ik achter met je verslagen, reageer vast op deze en ga de andere 2 ook nog lezen, we waren een weekje op vakantie :). Gefeliciteerd nog met pappa, xxx

  • 21 Mei 2013 - 22:14

    Mell:

    Kijk je uit dat je niet te hard werkt :P hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 44344

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: