Soccorista - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Soccorista - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Soccorista

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

23 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Al twee dagen achter elkaar was ik de nieuwe Soccorista van Gloria Palace Amadores. Nouja, voor een uurtje. Dat houdt in dat ik bij het zwembad alle bedjes recht moet zetten en alle kussens in het hok moet doen. Het is best hard werk maar ik vond het wel leuk om een keertje wat anders te doen.

Gister heb ik voor het eerst meegedaan met Salsa dansen bij het zwembad. Het was echt leuk alleen best moeilijk om alle pasjes en draaien te onthouden. Ook heb ik eventjes gesport gister. Aan het einde wilde ik gaan hardlopen maar voelde het binnen een paar seconde al in mijn knie dus ben er maar weer meegestopt. Danique en ik zijn boodschappen gaan doen en later heb ik eventjes wat ijs op mijn knie gedaan.

Voor ik moest werken zijn we nog even naar Frans en Thea gelopen bij het zwembad want die nemen elke dag wat fruit voor ons mee van het buffet. Zo krijgen wij toch nog wat vitamines binnen. Om 5 uur moest ik werken en heb ik op het terras even alles klaar gezet en wat koffielepeltjes opgehaald bij het restaurant. Om 6 uur moest ik de bedjes doen buiten en daar was ik om half 8 klaar mee. Ik kreeg pauze tot 8 uur en toen ik terugkwam was het hele office nog steeds een teringzooi. Toen was ik echt boos want de rest van de stagiaires waren niets aan het doen maar toch te lui om het eventjes op te ruimen. Toen heb ik het hele office opgeruimd en tegelijkertijd alle afwas gedaan en de koffie gemaakt die elke keer uitgevraagd werd. Ik heb nog nooit zo snel alles gedaan maar dat kwam meer omdat ik boos was.

Aan het eind van de avond kreeg ik hulp van Faizaan. Omdat het zijn eerste dag was heb ik hem eventjes alles uitgelegd en zijn we gaan opruimen. Toen werd het wel gezellig gelukkig. Om 1 uur was ik klaar en ging ik naar de kamer. Omdat iedereen al in bed lag ging ik ook maar naar bed. Het lukte me alleen niet om te gaan slapen.

Vanochtend zijn Danique en ik even langs de kapper gelopen om een afspraak te maken. Mijn haar is behoorlijk dood aan het worden dus het is wel even nodig. Vrijdag om 1 uur moet ik beginnen. Ik ga vandaag maar even niet sporten vanwege mijn knie. Om 5 uur moet ik werken en ik sta gelukkig met Danique en Faizaan vanavond. Dan weet ik in ieder geval dat ik niet alles in mijn eentje moet doen.

Morgen krijgt Rick zijn kijkoperatie. Ik ga voor hem duimen! Mama en Rick komen 7 mei een weekje langs hier. Daar heb ik nu al zin in!

  • 23 Februari 2011 - 13:56

    Mell.:

    Haha ik wil ook komen!
    regel maar een gratis tripje voormij!
    Ik slaap wel in t zwembad ofzo! (A)
    Dus ik moet je boos maken voor je me kamer opruimt? hahaha
    nee hoor je doet t super goed.
    Loveyou.

    Je zussie

  • 23 Februari 2011 - 18:28

    Nynke:

    Goed van Frans en Thea, doe ze de groeten Dikke kus

  • 24 Februari 2011 - 16:38

    Yolan:

    Hallo meis,

    Je hebt het naar je zin zo te horen.
    Wat leuk dat het zo goed gaat.
    Je maakt van alles mee, leuke en minder leuke dingen.
    Waar het om gaat is dat je er wat van weet te maken en dat weet jij.
    Zet hem op meis,

    Een lieve groet knuf en kus van Yolan


  • 25 Februari 2011 - 15:08

    Mam:

    EN WIJ OOK!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 44517

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: