Talaso - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Talaso - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Talaso

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

21 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Vanochtend hebben wij de wekker om tien voor elf gezet omdat wij naar de dokter moesten. Alweer ja. Natuurlijk kwam ze weer een uur te laat aan bij dr kantoortje. Deze keer gingen we heen voor Danique. Die heeft al een paar dagen veel last van haar keel. Ze heeft een wit puntje bij haar keel dus heeft ze een anti-biotica kuur gekregen. Dat wordt 7 dagen lang geen zon en alcohol voor Danique. Maar dat overleeft ze vast wel.

Buiten was het bewolkt dus hebben wij besloten om nadat we bij de apotheek waren geweest naar het zwembad bij het Talaso te gaan. Daar mogen de stagiaires 1 keer per maand gratis heen. Het water was echt heerlijk. Lekker warm en zout. Het is ook echt goed voor je lichaam om dat af en toe te doen. Na een tijdje hadden we er genoeg van en zijn we naar het gewone zwembad gegaan.

Ik moet vandaag werken van vijf uur ’s middags tot één uur ’s nachts. Misschien ga ik uit vanavond. Ik heb niet zo’n zin want voel me nog steeds niet helemaal beter maar iedereen gaat en anders zit ik dan in mijn eentje in de kamer.

  • 21 Februari 2011 - 20:57

    Mam:

    vaste klanten van de dokter... lekker zo'n zoutwater bad! ben zo blij dat we geboekt hebben, kijk er echt naar uit!! xx

  • 21 Februari 2011 - 21:03

    Mell.:

    Hee meisje!
    Ik vind het wel jammer dat ik niet mee kan met mam.
    Ik ben bang dat ik het niet red!
    Ik zie je wel als je terug bent !
    Ik mis je wel hoor.

    Loveyou

  • 22 Februari 2011 - 22:26

    Ingrid:

    Heb je nog een eenpersoons kamertje in de aanbieding?
    Ik wil ook!

  • 23 Februari 2011 - 13:26

    Larissa Bosman :

    Ik heb wel nog een bed in de aanbieding!
    Maar ik denk dat je het niet zo leuk vindt om met 5 studenten in een kamertje te zitten!

    xx

  • 23 Februari 2011 - 20:23

    Ingrid:

    Nee bespaar me. Als ik die tijden van jullie zie, ben ik daarna nog harder aan vakantie toe :-)
    Maar evengoed bedankt.
    Volgens mij doe je het helemaal goed daar.

    Groet,
    Ingrid.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 44259

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: