Duikles.. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Duikles.. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Duikles..

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

15 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Om half 9 's ochtends ging mijn wekker voor de duikles. Met tegenzin ging ik mijn bed uit om me klaar te maken. Danique ging gelukkig met me mee naar de duikschool en hebben we het in 1 keer kunnen vinden. Toen wij daar aankwamen moest ik een formulier invullen en mijn epilepsie papieren geven. Ik was nog echt moe maar had echt zin om te duiken. Na een minuut of 10 kwam de instructeur naar me toe om te vertellen dat ik niet mag duiken van de eigenaar van de duikschool. De papieren die ik had waren van 2002 en dus niet recent genoeg. Ik was zwaar teleurgesteld natuurlijk maar ben wel meegegaan op de boot met de gedachte om lekker te zonnen en goed bruin te worden. Toen we aankwamen op de plek waar ze gingen duiken was de zon opeens weg en die kwam ook pas weer terug toen wij weggingen. De hele bootreis hebben we lopen zeuren en ik was blij toen we weer van boort konden. Danique en ik zijn vanaf daar naar het centrum gelopen om even te lunchen bij een restaurant en we hebben met de ober afgesproken dat hij ons wat Spaans bij gaat leren. Daarna hebben we even onze telefoons geregeld en als het goed is moet ik nu wel kunnen bellen.

Het was de hele dag bewolkt maar toen wij bij het hotel kwamen scheen opeens de zon en was het echt heet. De lucht was heel droog en benauwd dus zijn we maar gaan zwemmen. Daarna zijn we gaan opdrogen, douchen en hebben we meegedaan met pingpong. Ik heb voor het eerst Vernon ingemaakt!!! En daarna net aan verloren van Martin maar ik word steeds beter. Na het pingpong zijn we ons gaan omkleden en gaan werken want we moesten om 5 uur beginnen. Ik werd toen ik aankwam in de bar meteen naar het restaurant gestuurd. Daar heb ik best lang gewerkt en rond 9 uur ben ik naar de bar gegaan. Het was echt leuk in de bar werken. Zelfs de meest klote manager was echt aardig. We hebben van Vernon nog een Valentijnsdag cadeauje gehad. Echt zo lief van hem! Rond half 12 werd ik weer naar het restaurant gestuurd om even te helpen en om 12 uur mochten we al weg.

We hebben ons meteen omgekleed en daarna zijn we uitgegaan. Ik op mijn nieuwe pumps maar ik heb geen last gehad. Uitgaan was zoooooooo leuk. Ik heb nog nooit zo'n leuke avond gehad hier, denk ik. Ik heb mij geen seconde verveeld. Rond 6 uur gingen de twee nieuwe stagiaires weg en Danique en Karina wilden mee. Aangezien Yori ook al weg was en bijna iedereen die ik kende had ik niet zoveel keus dan ook mee te gaan. Bij de mcdonalds heb ik nog even 2 cheeseburgers gegeten en daarna zijn we weggegaan. In de kamer hebben we nog heel lang gekletst en aan 1 stuk door gelachen en rond 7 uur hebben we besloten dat we maar een keer moesten gaan slapen.

Ik heb echt heel diep geslapen en werd wakker van Yori die de koelkast open deed. Rond 12 uur zijn we naar het zwembad gegaan en we hebben net eventjes gezwommen. Vanmiddag ga ik weer pingpongen en om 5 uur moet ik weer werken. Ik sta weer in het restaurant en in de bar. Ik heb wel veel pijn in mijn voeten nu en ik ga ze even volplakken met pleisters vanavond.

  • 15 Februari 2011 - 17:43

    Mell.:

    Haha ik ben vandaag naar ballorig geweest!
    Ik heb gesprongen en gedaan!
    Sportief he, voelde me net weer 8 jaar!
    Zo leuk!
    Wees maar jaloers want jij kan nog een hele lange tijd niet erheen! haha

    Kusje & Loveyou

    P.s. Echt kut van je duiken, maar wel verstandig! Nu afwachten wat onze huisarts zegt.
    Ik hoop voor je dat je uiteindelijk wel mag duiken!

    xoxo

  • 15 Februari 2011 - 20:58

    Karina Roommate:

    Het was inderdaad een leuke avond gister en ik denk dat er nog veel van zulke avonden zullen komen!! :)

  • 15 Februari 2011 - 21:13

    Rick:

    Hey griebel,
    echt balen van dat duiken!
    hoop dat ze hier snel de juiste papparassen voor je hebben.
    zijn haastig op zoek naar de juiste datum om over te komen hoor !!
    oja,moet ook ff een kijkopereatie laten doen,ze gaan toch maar wel ff in me knie pulken en me meniscus weghalen,dus moet ik veel zwemmen daarna.
    spreek je gauw lief xxx

  • 16 Februari 2011 - 08:41

    Petra:

    super leuk je kaartjes vrijdag komt jimmy weer dan hoor je het wel xxxx

  • 16 Februari 2011 - 15:02

    Mama:

    he mutssie,

    het was leuk ff je stem te horen. Top dat je je zo vermaakt. Geniet lekker van je vrije dagen. Kus mam

  • 16 Februari 2011 - 18:28

    Anita:

    Hoi Laris,

    was balen voor je hè dat je niet mocht duiken? Ik sluit me bij de rest aan, hopelijk komt het gauw goed, en gaat het je toch nog lukken. Het is wel feest daar :). Heel veel plezier kanjer en tot je volgende verhaal.

    Liefs en een knuf Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 44342

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: